Taita Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Stor forskjell på fraktpriser på samme tv til min adresse.. Tallene taler sitt klare språk Komplett 312 kr Amentio 550 kr Netshop 900 kr Multicom 1200 kr Så man må ikke bestandig se seg blind på pris, frakten må også tas med... Lenke til kommentar
The DealMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjempe bra tiltak og sette opp en liste som dette. Takk, det får meg til å tenke meg om. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvor i landet er det du bor da? Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blir ikke riktig å sette det opp sånn om alle butikkene ikke ligger ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Amentio: 328,75 kr Komplett: 284,00 kr Netshop: 690,00 kr Multicom: 592,00 kr Totalprisen ble omtrent lik på tv'en hos Amentio og Komplett, mens Netshop og Multicom lå ca. 400 kr. over. Netshop og Multicom sin fraktpris inkluderer hjem på døren, mens med Amentio og Komplett sin frakt så må den hentes på postkontoret. Prisene er hentet er basert på en 42" plasmaskjerm. Endret 1. april 2009 av datating Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Amentio: 328,75 krKomplett: 284,00 kr Netshop: 690,00 kr Og de prisene er de samme uansett hvor du bor i Norge (foruten Svalbard)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Amentio: 328,75 krKomplett: 284,00 kr Netshop: 690,00 kr Og de prisene er de samme uansett hvor du bor i Norge (foruten Svalbard)? Nei, det er dem neppe. Jeg bor kun 30 minutter unna Komplett og Netshop. (mitt postnr er 31xx) Lenke til kommentar
Taita Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ja man må selvsagt ta utgangpunkt i hvor man bor men som sagt i mitt tilfelle var det store penger å spare på å sjekke. Og hadde jeg bodd 30 minutter unna som Datating så hadde jeg selvsagt henta den hos nettbutikken... 95xx er da mitt postnummer :!: Endret 2. april 2009 av Taita Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi har også tatt hensyn til denne problemstillingen, og planlegger å vise både totalpris (frakt + produktpris + evt. ekspedisjonsgebyr) og enkeltpriser i fremtidens Prisguide Håper det kan være til hjelp i et marked hvor butikkene gjør mye for å fremstå billigst. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 169 kostet min 32" fra netonnet, til tromsø. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi har også tatt hensyn til denne problemstillingen, og planlegger å vise både totalpris (frakt + produktpris + evt. ekspedisjonsgebyr) og enkeltpriser i fremtidens Prisguide Håper det kan være til hjelp i et marked hvor butikkene gjør mye for å fremstå billigst. Høres ambisiøst ut å kunne ha korrekte fraktpriser fra samtlige butikker. Tar dere da utgangspunkt i oppkrav eller Visa/Master? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi tar utgangspunkt i de fraktprisene butikkene oppgir. Slik fungerer det med andre sammenligningstjenester. Jeg vet noen av nettbutikkene ser på det som en hodepine, men jeg ser på det som nødvendig når enkelte butikker underpriser seg, for så å legge på 1000 kroner i frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå