Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fraktpriser på tv

Anbefalte innlegg

Stor forskjell på fraktpriser på samme tv til min adresse.. Tallene taler sitt klare språk

Komplett 312 kr

Amentio 550 kr

Netshop 900 kr

Multicom 1200 kr

Så man må ikke bestandig se seg blind på pris, frakten må også tas med...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amentio: 328,75 kr

Komplett: 284,00 kr

Netshop: 690,00 kr

Multicom: 592,00 kr

Totalprisen ble omtrent lik på tv'en hos Amentio og Komplett, mens Netshop og Multicom lå ca. 400 kr. over. Netshop og Multicom sin fraktpris inkluderer hjem på døren, mens med Amentio og Komplett sin frakt så må den hentes på postkontoret.

Prisene er hentet er basert på en 42" plasmaskjerm.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Ja man må selvsagt ta utgangpunkt i hvor man bor men som sagt i mitt tilfelle var det store penger å spare på å sjekke.

Og hadde jeg bodd 30 minutter unna som Datating så hadde jeg selvsagt henta den hos nettbutikken...

95xx er da mitt postnummer :!:

Endret av Taita
Lenke til kommentar

Vi har også tatt hensyn til denne problemstillingen, og planlegger å vise både totalpris (frakt + produktpris + evt. ekspedisjonsgebyr) og enkeltpriser i fremtidens Prisguide :)

Håper det kan være til hjelp i et marked hvor butikkene gjør mye for å fremstå billigst.

Lenke til kommentar
Vi har også tatt hensyn til denne problemstillingen, og planlegger å vise både totalpris (frakt + produktpris + evt. ekspedisjonsgebyr) og enkeltpriser i fremtidens Prisguide :)

Håper det kan være til hjelp i et marked hvor butikkene gjør mye for å fremstå billigst.

Høres ambisiøst ut å kunne ha korrekte fraktpriser fra samtlige butikker. Tar dere da utgangspunkt i oppkrav eller Visa/Master?

Lenke til kommentar

Vi tar utgangspunkt i de fraktprisene butikkene oppgir. Slik fungerer det med andre sammenligningstjenester. Jeg vet noen av nettbutikkene ser på det som en hodepine, men jeg ser på det som nødvendig når enkelte butikker underpriser seg, for så å legge på 1000 kroner i frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...