jarikarl Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal handle en konsoll og jeg vil spille rally. Ønsker et spill som baserer seg på løypene som Solberg og guttene kjører. Hvilken konsoll bør jeg velge, og hvilke spill finnes/ kommer snart? Takker Jan Arild Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Etter det jeg kan huske finnes det vell ingen ofisiell WRC spill lenger. Racingspill til 360 PS3 Wii Endret 1. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dropp konsoll og kjøp Ricard Burns Rally Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Colin Mcrae: Dirt (PC,PS3,X360) er et meget bra rallyspill, men er ikke sikker på om det baserer seg på løypene i VM-sirkuset. Det har uansett strålende grafikk, er realistisk og er et meget morsomt spill. Oppfølgeren Colin Mcrae: Dirt 2 er vel heller ikke så langt unna. Hvis du har planer om spille med et G25 ratt (anbefales!), bør du gå til innkjøp av PS3 hvis du skal kjøpe en konsoll. Kjøper du en Playstation 3 får du også tilgjengelighet på det etterlengtede Gran Turismo 5, når det kommer, mens Xbox 360 har et godt alternativ i sin Forza serie. Endret 1. april 2009 av mnorm Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Colin Mcrae: Dirt (PS3,X360) er vel det nærmeste man kommer et "realistisk" rally spill på dagens konsoller. Ellers så har man jo diverse "semi realistiske" spill som er morsomme å spille. Motorstorm (PS3), Pure (PS3, X360), Sega rally (PS3, X360) og sikkert flere jeg ikke kommer på i farta. Er siste genererasjons grafikk ikke viktig, så har PS2 et godt utvalg med kvalitetsspill på rallyfronten. Endret 1. april 2009 av HappyHerb Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dirt er rimelig langt fra virkeligheten, men gøy er det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dropp konsoll og kjøp Ricard Burns Rally Det finnes til både Xbox og PS2. Det sier jo for så vidt også noe om hvor utdatert det er. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Dropp konsoll og kjøp Ricard Burns Rally Det finnes til både Xbox og PS2. Det sier jo for så vidt også noe om hvor utdatert det er. Gameplay kjem før grafikk Det bryr meg langt opp i brunaugo kortid et spel er laga, berre det er kvalitet Endret 3. april 2009 av IceWolf Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Xbox 1 med Rallysport Challenge 1 og 2 ^^) Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Xbox 1 med Rallysport Challenge 1 og 2 ^^) Nettopp. Det heter Rallisport dog. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Beklager, über feil! Men uansett, det er the shit bladt rallyspill. Endret 6. april 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 finnes ingen bra rally spill til denne generasjonen konsoller dessverre. jeg ville gått for richard burns rally, eller colin mcra 4. Dirt er en giden flopp når det gjelder realisme. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er ikke så rart det er få rally spill når sjangeren er kun "populær" i noen få europeiske land og "stjernerne" dør som fluer. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Xbox 1 med Rallysport Challenge 1 og 2 ^^) helt enig konge spill begge to Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 WRC 4 til PS2 ? Da har du samme løypene som de kjører og du kan kjøre bilene, men happeningen er 2004 eller 03 tror jeg så men det er det nermeste du kommer WRC rally etapper hvertfall Lenke til kommentar
Colb Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) collin mcrea rally til ps1 Endret 18. april 2009 av Colb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå