P0nduz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei Tenkte at jeg skulle bytte ut mobilen min med en med et godt kamera og grei batteritid. Har egentlig bestemt meg for å gå for enten lg ku990 eller kc910 men er ikke sikker på om den er verdt prisforskjellen ut i fra mine krav? På forhånd takk for svar mvh ..Jan Christer.. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eg hadde valgt LG renoir, det er uansett ikkje så stor prisforskjell. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det har du rett i hvis man ønsker og handle fra pixmania men har hørt så mye negativt om de at jeg er veldig skeptisk til å handle derfra. Men har den noe bedre batteri enn ku990 i praktisk bruk? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 eg kjøpte på netonnet trur ej. Den er billig der. Bateri leve tid er ok, men vist du er ute etter battery leve tid så burde du sett på andre telefoner enn LG. =) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 er nok ute etter både kamera og batterilevetid men trenger jo ikke holde mer enn et par dager med noe bruk. skal sjekke netonnet. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 bra det, men husk at du må kjøpe minnebrikke i tilegg, så vist du skal bestille fra netonnet så bestil mobilen med minnebrikke. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er fornøyd med min KC910. Batteritiden ligger på rundt tre dager med normal bruk. Er imidlertid litt skuffet over kameraet, og hvis du tror at du får et knallbra kamera med denne telefonen tar du nok feil.. Da er det kanskje bedre å vente på Arena som skal komme i løpet av året? Den har 5 mpx men kameraet er mer påkostet enn på KC910. Synes forøvrig at Kc910 er mye penere enn KU990, men det er jo også en smakssak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå