abene Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finanskrisen rammer søkeprosjektet Wikia Search - må legges ned. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg trodde det var landet Wales som ga opp. Klarere overskrifter hadde vært greit en gang i blant. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) . Endret 15. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
G Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen som har kommentert at artikkelen ble skrevet 1. april! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er du så dum at du tror at alle artikler skrevet 1.april er aprilsnarr? Faktisk så ble nyheten sluppet 31.mars men du løper fortsatt rundt og roper aprilsnarr ennå tenker jeg. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kast stein i glasshus du Blåbær. Du kunne heller bidratt litt, f.eks å vise fram hva som var aprilsnarr-artikkelen. Det er jo blitt en innarbeidet praksis i "norsk presse". En kan like det eller mislike det. Det ville jo være dumt å forsøke å røpe en aprilspøk den 1. april, så derfor spurte jeg heller i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå