Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun bli sammens med meg?


Anbefalte innlegg

Jeg ville nok rådet deg til å ikke bruke så mange slike utrykk på sms så tidlig. Du vil ikke fremstå helt overforelsket og nesten litt desperat ovenfor dama. Selv om det ikke er noe galt i å være snill og vise at du liker henne. Når dere forhåpentligvis blir sammen kan du sende så mye søte kosemeldinger du vil, men kansje spare litt på kruttet som noen her sier.

 

Skal ta det til meg :thumbup:

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Men bare et lite spørsmål? -Jeg vil jo gjerne vise at jeg bryr meg om jenta men ikke så extremt som dere mener er upassende så tidlig i meldinger osv. Hva bør man helst skrive så tidlig i en situasjon som jeg er i. Pleier å slutte meldinger med; pus <3, søta, søta mi osv. Er dette greit eller bør man skrive noe annet? -Og hva?

Lenke til kommentar
-Men bare et lite spørsmål? -Jeg vil jo gjerne vise at jeg bryr meg om jenta men ikke så extremt som dere mener er upassende så tidlig i meldinger osv. Hva bør man helst skrive så tidlig i en situasjon som jeg er i. Pleier å slutte meldinger med; pus <3, søta, søta mi osv. Er dette greit eller bør man skrive noe annet? -Og hva?

Det er ekstremt individuelt fra jente til jente, det finnes jenter som tror at du ikke bryr deg om dem med mindre du sender hundre hjerter i hver melding. Det finnes også jenter som med en gang får den store frykten av slike erklæringer av kjærlighet, og låser seg helt. Du må nesten finne en oppskrift som passer din flicka, men uforutsigbarhet kan godt være en nøkkel her. Hvis du har avsluttet de fem siste meldingene med "<3 glad i deg," varier med "Stor klem til deg, pus" eller "Smask!;)" :D Finn din egen stil på dette.

Lenke til kommentar

Må du vise hele følelsesregistere ditt i alle meldinger da? Du trenger ikke avslutte en melding på den måten før siste melding syntes jeg. Blir jo veldig mye om alle meldinger har jeg er glad i deg, pus, søta etc. Allikevel om dama liker dette og det er noe du helst vil så for all del, kjør på :)

 

Tror hun skjønner at du liker henne selv om du ikke utbasunerer det i hver eneste melding. Ikke virk overforelsker med en gang, selv om du kansje er det ;) hehe, kjærlighet er ikke lett, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Synes det er ekstremt teit at hun ikke er sammen med deg da hun har klina med deg i over en time allerede!

 

Ja enig med deg der, jeg er klar for å bli sammenst med henne å hun liker meg jo godt og vi kliner jo hele tiden.

 

Dere oppfører dere sikkert som dere er sammen, men det blir litt stort å si det. Det går nok opp får henne etterhvert, bare gi henne litt tid.

Lenke til kommentar

Ikke si at du elsker henne så tidlig fordi det kan skremme henne vekk. Et par av mine x kjærester sa det til meg og jeg ble helt skremt. Forsvant på 1-2-3!

Ta det med ro, spill litt kostbar ( men ikke for mye), gi komplimenter men ikke for mange ( det kan bli plagsomt) og ikke rot med andre jente da mister du nesten helt siokkert sjangsen din. Har erfaringer med det der :!:

 

Vis at du bryr deg

Lenke til kommentar
Ikke si at du elsker henne så tidlig fordi det kan skremme henne vekk. Et par av mine x kjærester sa det til meg og jeg ble helt skremt. Forsvant på 1-2-3!

Ta det med ro, spill litt kostbar ( men ikke for mye), gi komplimenter men ikke for mange ( det kan bli plagsomt) og ikke rot med andre jente da mister du nesten helt siokkert sjangsen din. Har erfaringer med det der :!:

 

Vis at du bryr deg

 

Takker for fine tips. Må bare skryte litt av meg selv og si at jeg ALLDRI holder på med andre jenter når jeg holder på med ei. Jeg gir ikke for manga komplimenter heller men akkuratt passe.

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Ikke si at du elsker henne så tidlig fordi det kan skremme henne vekk. Et par av mine x kjærester sa det til meg og jeg ble helt skremt. Forsvant på 1-2-3!

Ta det med ro, spill litt kostbar ( men ikke for mye), gi komplimenter men ikke for mange ( det kan bli plagsomt) og ikke rot med andre jente da mister du nesten helt siokkert sjangsen din. Har erfaringer med det der :!:

 

Vis at du bryr deg

 

Takker for fine tips. Må bare skryte litt av meg selv og si at jeg ALLDRI holder på med andre jenter når jeg holder på med ei. Jeg gir ikke for manga komplimenter heller men akkuratt passe.

 

-Føler jeg har veldig god selvtillit for tiden by the way :p

 

Føler at selv at jeg har bra selvtitllit fortiden :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...