Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun bli sammens med meg?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå holdt på med en jente en stund og på søndag var vi på kino, etter kinoen dro vi hjem til henne. Ble ikke så heftig men vi ble godt kjent og fikk snakket en del. På mandag dro jeg hjem til henne også så vi film, vi lå tett inntill værandre og jeg holdt rundt henne osv. Da jeg skulle dra klinte vi bare helt plutselig. Og i går var jeg også hjemme til henne, da ble det til at vi lå å klinte i over 1 time. Da jeg kom hjem sendte jeg nattamelding osv, og i meldingen skrev jeg bla. "er vi sammenst pus <333 ?, Ælske dæ værtfall" og da skrev hun dette tilbake:

 

"æ vet ikke helt ;O, awh ( A ) søt du e pus <3 får snakkes mer om oss imårra vettu :)

 

( L ) ælske dæ vennen."

 

også sendte jeg tilbake

 

"æ har værtfall sterke følelsa for dæ pus og vil at vi ska bli sammenst<3

ælske dæ j**** my ass ;*"

 

Også lurer jeg på om noen vet om hva som kommer til og skje?, Virker det som hun liker meg og vil bli sammenst osv?

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge har dere holdt på sa du? :|

 

Å innrømme at du elsker henne så tidlig, kan skremme henne bort. Det er forskjellig hva hver enkelt person legger i ordet elske, men for en del så er det et ganske kraftig følelsesladd ord.

Og på svaret hennes virker det som hun syns det også og ble litt ukomfortabel av det hele.

Hun kaller deg for "vennen" noe som ikke nødvendigvis trenger å bety noe, men det er et av faresignalene på at du er på vei til vennesonen hennes. Rett og slett fordi du åpnet altfor kraftig med følelsene dine.

Man skal ALDRI fortelle om følelsene sine til ei jente før man er sammen. Først da, når du har jenta, kan du si til henne hva du føler. Men før det punktet, så skal man alltid bare VISE hva man føler, og handle på følelsene.

Handlinger sier så MYE mer enn ord. Det er bare ikke så enkelt for oss gutta å skjønne det.

F.eks. handlingen der du forteller om følelsene dine:

Du tror det kommer frem som: "Jeg syns du er ei fantastisk jente som jeg liker kjempegodt, og jeg vil at vi to skal ende opp sammen"

Hun vil oppfatte det som: "Jeg er så usikker på meg selv, at jeg ikke tør å ta sjangsen på å handle på følelsene mine for deg. Så jeg forteller deg hva jeg føler, fordi jeg er for feig til å gjøre noe. Vær så snill å lik meg!"

Og den oppfattelsen av handlingen vil bety mer for henne enn de faktiske ordene som kom ut av munnen din..

 

Hun hadde interesse for deg som kjæreste, men om hun har det fortsatt, det vet jeg ikke. Men det er bare en måte å finne ut av det på, og det er å fortsette å handle. Det greieste for deg nå, vil være å late som de meldingene der aldri skjedde. Fortsett med akkurat det du gjorde, men IKKE nevn meldingene, IKKE nevn følelsene dine, IKKE ta hva-skjer-med-oss-samtalen.

Gå for det du vil ha, og ta det du vil ha! Resten vil skje av seg selv, og du trenger ikke ta opp om dere er sammen eller ikke.. Det er hennes jobb.

 

Lykke til :)

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Følte du gikk litt fort fram med de meldingene ja:) Som flere har sagt er det lurt å bare roe hele greia ned og ikke tenke så mye over det! Er vell ikke lett vist du er veldig forelsket men er bedre enn å skremme henne vekk!

 

Er ganske enig der, er bare det at jeg liker henne j**** godt og klarer bare ikke å lavær å si det til henne. Men det tok litt overhånd i går kveld da jeg sendte den meldingen, men det virker som hun har glemt det nå og at hun konsentrerer på det som skjer nå. Skal ut med henne nå snart og hun er fortsatt like flørtete som før jeg sendte meldingen :D

 

-Men uansett: Jenter kan være kompliserte i blandt ass :thumbdown:

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
det var vel det jæv SMS språket ditt hun ikke orka lenger da, jeg mener "my ass"??

 

haha, sikkert nokk :!: Bruker det litt for ofte ja kanskje :whistle:

Bruke "ass" på slutten av en setning er jo strengt tatt en integrert del av det norske språk nå ;) Hvertfall i store deler av oslo, kan fint bruke det i feks en norskstil uten at læreren reagerer (som regel)

 

OT, Si du elsker henne etter en håndfull dater er rett og slett veldig spesielt. Sorry for at jeg sier det. Skjønner jo at du nok er stormforelsket (been there done that) men å elske noen er mer enn forelskelse. Det er når den første forelskelsen er "over" man ser om man elsker noen etter min mening.

Lenke til kommentar
det var vel det jæv SMS språket ditt hun ikke orka lenger da, jeg mener "my ass"??

 

haha, sikkert nokk :!: Bruker det litt for ofte ja kanskje :whistle:

Bruke "ass" på slutten av en setning er jo strengt tatt en integrert del av det norske språk nå ;) Hvertfall i store deler av oslo, kan fint bruke det i feks en norskstil uten at læreren reagerer (som regel)

 

OT, Si du elsker henne etter en håndfull dater er rett og slett veldig spesielt. Sorry for at jeg sier det. Skjønner jo at du nok er stormforelsket (been there done that) men å elske noen er mer enn forelskelse. Det er når den første forelskelsen er "over" man ser om man elsker noen etter min mening.

 

Ja du er sikkert inne på noe der, men å si man elsker den personen er jo noe vi sir for å vise at vi er extremt glad i den personen. Hva ellers skal man si som har like sterk effekt liksom :/

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Ja du er sikkert inne på noe der, men å si man elsker den personen er jo noe vi sir for å vise at vi er extremt glad i den personen. Hva ellers skal man si som har like sterk effekt liksom :/

Vel. Å si man elsker noen er et veldig sterkt utrykk, mange venter i uker/måneder, selv etter man bli sammen før dem sier det. Det å bruke ordet elske i mangel på et bedre ord syntes jeg ikke er veldig lurt. Hehe. Nå vet ikke jeg hvor du er fra eller hvordan dere bruker dette ordet i dagliglivet. Hvertfall her jeg er fra i oslo er det noe man ikke sier på tredje date ;) Du kan jo si at du er veldig glad i henne feks. Å si man elsker noen for første (?) gang er vel heller ikke noe man burde gjøre på sms vil jeg tro. Skal jo være romantisk.

Lenke til kommentar
Ja du er sikkert inne på noe der, men å si man elsker den personen er jo noe vi sir for å vise at vi er extremt glad i den personen. Hva ellers skal man si som har like sterk effekt liksom :/

Vel. Å si man elsker noen er et veldig sterkt utrykk, mange venter i uker/måneder, selv etter man bli sammen før dem sier det. Det å bruke ordet elske i mangel på et bedre ord syntes jeg ikke er veldig lurt. Hehe. Nå vet ikke jeg hvor du er fra eller hvordan dere bruker dette ordet i dagliglivet. Hvertfall her jeg er fra i oslo er det noe man ikke sier på tredje date ;) Du kan jo si at du er veldig glad i henne feks. Å si man elsker noen for første (?) gang er vel heller ikke noe man burde gjøre på sms vil jeg tro. Skal jo være romantisk.

 

Jo når jeg tenker meg om å ser gjennom meldingene mine er det "glad i deg" det går mest av.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok rådet deg til å ikke bruke så mange slike utrykk på sms så tidlig. Du vil ikke fremstå helt overforelsket og nesten litt desperat ovenfor dama. Selv om det ikke er noe galt i å være snill og vise at du liker henne. Når dere forhåpentligvis blir sammen kan du sende så mye søte kosemeldinger du vil, men kansje spare litt på kruttet som noen her sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...