Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hei, i går så fikk jeg flyttet Lasertråden min fra OT-baren til Teknologi og Vitenskap av en hjelpsom moderator, grunnet at jeg synes den passer bedre der. Men det var noe som jeg tenkte på, hvorfor blir ikke postene jeg har laget i tråden også addert i postcounten min? Det er snakk om... vel... husker ikke helt, men er vel rundt 350 poster eller noe sånt (EDIT: 373.) Dette er ikke noe ekstremt viktig for meg, men, jeg er nok en liten perfeksjonist. Endret 1. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Omtelling av innlegg er noko som, så vidt eg veit, må kjørast manuelt. Dette er nok for å redusere ressursbruken til serverane. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Javel, skjønner Bare for å ta et eksempel, DJ_Dark "fikk aldri" 1337 poster, da han hadde postet i en tråd sted i Off Topic som senere ble flyttet til et annet forum der innlegg ble telt med. Bare lurte på hvorfor dette ikke skjedde i dette tilfellet også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Husker for en god stund de kjørte en slik opptelling. Vet ikke om de har gjort det på lenge. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Åja, takk! Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg