BobbFlæsk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Veldig bra og originalt Script eller?? Endret 1. april 2009 av Christ[NOR] Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kva?! Nvm.. Endret 1. april 2009 av aspic Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er et lite script ja. En .htaccess fil som skriver om alle URLer som peker mot "diskusjon.no/uploads/av-*" til "diskusjon.no/chuck.php". Sistnevnte er et "random bilde" PHP-script. Ikke noe hokus pokus. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva med den som var på nyhets-sidene? (trodde det var det det var snakk om, men så ble tråden flyttet). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det var ikke verre enn et javascript. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ganske genialt å gjøre det akkurat denne første april da det dere conficker viruset hvist skulle aktiveres 1. april. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så dere forresten YouTube i går? Alt var opp-ned Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så dere forresten YouTube i går? Alt var opp-ned Ja det var morsomt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det var ikke verre enn et javascript. Ja, det vet jeg. Satte også kaken som lagret om jeg hadde sett den eller ei til å bli slettet automatisk. Men glemte å lagre scriptet. Ligger det noen plass? Eller er det den Dojo tingen? Vanskelig å bruke den til noe, da koden er "kompilert" (obfuskert spør du meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg