Gå til innhold

Problemer med innlogging?

Anbefalte innlegg

Hola!

Etter sist kveld har jeg fått problemer med innlogging sier bare passordet mitt er feil. Jeg får også at mailen jeg bruker med kontoen ikke er den mailen lenger når jeg prøver å ta retrieve lost password.

Er dette blizzards dårlige måter på en jævlig 1. april spøk? Gjorde hvertfall ikke meg glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, er litt mistenksom. Grunnet at jeg ikke kan logge inn whatsoever. Prøvd alle kontoene prøvd alle retrieve password ingenting fungerer.

Blir litt irritert. Hadde håpt på at ulduar også skulle komme ut idag. Ser langt ifra det.

Lenke til kommentar

''Weekly Maintenance, 01/04

This Wednesday there will be a

scheduled maintenance. Pleace

note that all European realms will

be offline from 05:00 until 11:00

Paris time (CEST)

Thank you for your patience and

understanding.''

Er hver slik hver onsdag =).

Lenke til kommentar
Raytee, jeg er klar over det, men når det er weekly maintence kan du logge inn men du kommer ikke inn på noen servere. har trossalt spilt wow siden beta -.-

Maintence burde ikke ta ned account management sidene heller?

Selvfølgelig kan det gjøre det. Er vel ikke usansynlig at de vedlikeholder alt som har med account/account management å gjøre også..

Lenke til kommentar
Raytee, jeg er klar over det, men når det er weekly maintence kan du logge inn men du kommer ikke inn på noen servere. har trossalt spilt wow siden beta -.-

Du har spillt wow siden beta, men du håpet at ulduar kom idag? :p Virker ikke akkurat som du kjenner blizzard veldig godt ^^

Anyways, hadde samme problem tidligere idag men nå går det helt fint

Lenke til kommentar

Har vært slik de siste ukene at det kommer feil passord/brukernavn.

Lenke til kommentar

Såklart håper jeg at ulduar kommer ut, hvem gjør ikke?

Er lei av å kjøre det samme hele tiden :)

Men på den andre siden regnte jeg ikke med det. Var bare mye spekulasjoner i guildchatten om at det kom ut fordi di hadde sluttet med testing på PTR (i følge en i guilden, har ingen anelse selv. spiller aldri på PTR)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...