The Stig Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Autentisk krigføring. Se videoen Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lignet veldig på battlefield 2, spør du meg...syntes til og med grafikken så lik ut Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nice Om gameplayet blir som Project Reality, og communitiet tilsvarende, blir dette gull. Men, det gjenstår å se. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gleder meg mer til ArmA 2, men skal nok ha dette i samlinga og. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lignet veldig på battlefield 2, spør du meg...syntes til og med grafikken så lik ut Hvis du har spilt Operation Flashpoint 1 så tror jeg du er veldig klar over forskjellen mellom OPF og Battlefield.. Nøkkelord: Realism! Gleder meg utrolig mye til ArmA 2 kommer, men har en følelse av at OPF 2 blir konge også Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Tittel korreksjon - Det heter da vel ikke Operation Flashpoint 2. Heller Operation Flashpoint: Dragon Rising. Dette pga. at Bohemia Interactive har enerett til en mulig oppfølger, men ikke har rettighetene på navnet. Hence - Operation Flashpoint: Dragon Rising, og ikke Operation Flashpoint 2: Dragon Rising eller Operation Flashpoint 2. Endret 6. april 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg