lateral Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Bruker: lateral Utfordring: Abstrakt makro, ett motiv/objekt om dagen Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D80, Nikkor 50mm f/1.8, macro extension ringer Skal fokusere på ett motiv/objekt om dagen. Det er lett å utforske en halv verden hver gang man tar på seg makro-brillene. I april skal jeg studere ett og ett objekt om gange. Endret 1. april 2009 av lateral Lenke til kommentar
lateral Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Da var første bidrag klart: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette likte jeg godt, men det var noe rødaktig grums i nedre billedkant jeg ikke helt skjønte... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du sier noe der, anew. Jeg vil tippe på at det er refleksjoner av en eller annen art. Uansett en fin vinkling på et blad. Tom Lenke til kommentar
lateral Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det er nok refleksjoner, ja. Bladet var på innsiden av en vase. Også blir det en del mer refleksjoner etc. når jeg bruker makro ringene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er nok refleksjoner, ja. Bladet var på innsiden av en vase. Også blir det en del mer refleksjoner etc. når jeg bruker makro ringene. Makroringer, og i tillegg skutt gjennom glassvase - litt av en utfordring! Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gleder meg til å se mer. +1! Hvor blir det av godsakene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå