Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dust, rickrolling er SÅÅÅÅ last year. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Første jeg tenkte når jeg så topicen var: Lol, seff har vi ikke blitt hackalolol, for det er jo første aprillol. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dust, rickrolling er SÅÅÅÅ last year.Last year = Siste 1. april. Rickrolling skal bli en aarlig tradisjon ^^. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hellvette ass, mcgyver som avatar! Edit: Nå ble det Chuck Norris faktisk! Haha! Endret 1. april 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har ikke fått fancy avatar Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dust, rickrolling er SÅÅÅÅ last year. Men du gikk på den Akkurat som de 424 andre som gjorde det. (Trekk fra en, siden jeg er innom å sjekker statistikk). Og som jeg skrev, noen år tilbake. He he. Men genialt med avatarene, det skal de ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har ikke fått fancy avatar Du HAR ikke avatar. Da er det litt vanskelig å redirecte bildet ditt. Lenke til kommentar
dataman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hahaha får ikke lest noen artikler her, faller ned hver gang jeg går innpå siden !! Edit: Neida funker bra nå Endret 1. april 2009 av dataman Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lurer på om jeg er tøffere enn MacGyver, Chuck Norris og Mr. T jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 WTH, nå er den gamle tilbake igjen..jeg LIKTE chuck og macgyver. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 WTH, nå er den gamle tilbake igjen..jeg LIKTE chuck og macgyver.Burde ihvertfall vært ut dagen ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå