Llandari Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bare jeg som ikke har sett noe til disse spøkene? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvilken avatar har jeg mon tro? edit: Endret 1. april 2009 av Oppkast Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vi skakke ta å sende mail til han alle sammen a, bare for fun Du blir garantert hengt ut etterpå da, som en av dem som gikk fem på, men go for it Edit: Surt at de ikke klarer å sette avatar på dem som ikke har valgt avatar, føler meg utelatt Jeg tenkte litt at vi sente mail alle sammen bare for kødd, er det forøvrig den ekte HW mailen hans? Ble du glemt oppkast? eller bytta du? Neste år får dere ta å sette opp advarselsnivået til alle på fullt Endret 1. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ikke ut til at jeg har blitt rammet av hackerne fra Bangladesh. Mulig det er fordi avataren min er en av "standard"-avatarene? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det tar nok litt tid a skifte til alle brukerne tror jeg.. Kanskje et script de kjorer som ma kjore gjennom hele bruker databasen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Første april meg her, og første april meg der. Jeg skjønner at det er derfor jeg ser ut som MacGyver, nei vent ... Chuck Norris ... nei vent, Mr.T! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det tar nok litt tid a skifte til alle brukerne tror jeg.. Kanskje et script de kjorer som ma kjore gjennom hele bruker databasen Det byttes jo konstant på alle, prøv F5 så ser du at de fleste får ny avatar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det må jo være et script siden den regulrerer mellom 4 forskjellige avatarer? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer det scriptet til å stoppe i morgen eller må vi inn å endre på avataren selv? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis avatar greia er spør så gikk jeg på den =( Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer det scriptet til å stoppe i morgen eller må vi inn å endre på avataren selv? Blir sikkert i orden til i morgen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, tenkte "hva faen?" når artikkelene stakk av fra meg jeg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, tenkte "hva faen?" når artikkelene stakk av fra meg jeg. Hmm? det har ikke jeg merka. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Litt CTRL+F5 og dere vil se Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Grei nok spøk Bare lo jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg vil beholde det sånn for alltid. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hvis du vil se spøken om igjen så slett hideElems cookie variablene. Dette kan du gjøre i de fleste nettlesere. I Firefox høyreklikker du et blankt område på siden. Velger View Page Info også klikker du Security og så View Cookies. Slett så hideElems fra listen. Og ja avatarene er morsomme. MISTER T! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og ja avatarene er morsomme. MISTER T MacGyver!Fixed ^^ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg likte bedre denne spøken her som de hadde for noen år tilbake: http://url.hw.no/?vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå