Abruzzi Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha! Artiklene faller ned! Men jeg vil lese dem jeg Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Synes ikke denne spøken var så veldig morsom. Original ja, men noe annet? Nei. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Fjernet allerede? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Abruzzi: Nei, men skjer bare 1 gang, noe annet hadde vært overdrevet. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jepp fant det ut. Gikk inn på akam og fikk samme der. Er for hele "nettverket" da:P Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Neida, skjedde for meg å. Må si jeg begynte å svette litt i disse Conflicker-tider Regner med hw.no har vært snille nok til at det er en cookie-basert spøk, så det kun skjer første gangen man er innom Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vil se!!! Skjer ikke noe her? Bruker opera på mac maskin her endring: der ja!!! Moro Funker på safari Endret 1. april 2009 av Fox Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva slags "kode" bruker de får å få til denne effekten? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det bare meg eller har alle her på forumet bilde av Chuck Norris og McGyver nå...? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ahh er det det som har skjedd med avataren Begynte å lure på om det var en kompis av meg som hadde vært inn og fikset på det Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Er det bare meg eller har alle her på forumet bilde av Chuck Norris og McGyver nå...? Sjekk denne tråden. Tydeligvis blir det byttet mellom Chuck, McGyver og andre med hockey-sveis Edit: Nå også som Mr. T Endret 1. april 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe... artig. Må si jeg ikke skjønte stort da jeg kikka igjennom dagens første topic og samtlige hadde enten Mr T, MacGyver eller Chuck Norris avatar. Helt til jeg kom på dagens dato. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Morsom den EDIT: MacGyver avatar -.- Endret 1. april 2009 av Mercurial Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg digger mcGyver! http://ikkepedia.org/wiki/Mcgyver Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hmm, med at det er første april, så tar jeg det med avataren som en aprilspøk nr 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 LOL @ "send email til [email protected]" Stakkars fyr.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vi skakke ta å sende mail til han alle sammen a, bare for fun Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vi skakke ta å sende mail til han alle sammen a, bare for fun Du blir garantert hengt ut etterpå da, som en av dem som gikk fem på, men go for it Edit: Surt at de ikke klarer å sette avatar på dem som ikke har valgt avatar, føler meg utelatt Endret 1. april 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 VEldig bra xD Forsto passe lite når alt forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå