Recercare Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Noen som har erfaring med Innovaset (helst 2 eller 5 ). Er dette bedre enn Waterchill ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 helst 2 eller 5????? Kanskje prøve å forklare litt bedre før du spør igjen???? Er det flatflow, rev.3.0!!!??? Er det med maxxpert radiator eller er det med innovaradi singel eller dual?? Det er ikke lett å si erfaringer bare sånn i løse lufta Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Men herregud, var spörsmålet så vanskelig da? Det fins 6 ulike Innovaset. Jeg spurte om noen hadde erfaring med 2 og 5, altså Innovaset2 eller Innovaset5..... Gurimalla... Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Hvis det er for vanskelig å finne ut hva Innovaset2 og 5 inneholder: Begge har samme Eheim 1046 pumpe og samme cpu-blokk (ikke flatflow nei -men innovaCOOL). Forskjellen ligger kun i radiator, nr.2 har maxxpert mens nr.5 har innovaradi singel. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Og hvor finner du disse settene da???? kanskje en liten ide å si at du finner de på databutikken.com/no??? du kan ikke vente at alle tenker like pappeske som du da... Og dessuten så er det ikke store forskjellen på de to radiatorene så det er samme hvilket sett du kjøper. Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Hallo! Jeg spurte om noen hadde erfaring med dem, det vil at de kjenner til produktet eller kanskje har produktet selv. Og de som enten kjenner eller har produktet trenger vel ikke vite at det kan kjöpes på Databutikken.com Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det beste settet, med tanke på brukervennlighet/pris/ytelse, på markedet nå er waterchill. Billigste og... Sjekk www.databutikken.com . Glem innovatek. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 "Hallo", må du bremse ned litt her :x Jeg kjøpte, siden du bruker navnet, såkalte "innovaset2" ifra Microplex. Dette var ikke innovaset2 faktisk, men en oppgradert versjon med siste InnovaCoolr3 kjøleblokk. Innovaset3? Jeg pratet med dem for å forsikre meg om at jeg fikk siste kjøleblokk, så ingen problemer der - de hadde bare ikke endret varenavnet som stod i systemet så alt var greit. Settet kan jo praktisk talt kjøpes løst, så jeg benyttet meg av det senere for å utvide oppsettet. Så navnene sier ikke så fryktelig mye mye - det hjelper nok mer å si kjøleblokk+radiator kombinasjon ville jeg tro, eller i det minste en direkte link :wink: Settet mitt er vel det du nevner som "innovaset2" som inkluderer MaxXxpert MONO + 12v->7v 120mm vifte, Eheim 1046, ~3m tube, innovacoolr3 etc. I tillegg kjøpte jeg en ekstra kjøleblokk da jeg kjører et dual MP2200 (2x65W, første generasjon TBred, ganske varme), samt en chipset kjøler i samme stil (innovatek). Jeg er kjempe fornøyd! Pumpen bråker minimalt, blokkene sitter godt fast og bruker alle 6 festene på CPU sokkelene i tillegg til at festemekanismen er genial. Man "klikker" dem på plass, og skrur til forsktig for å presse dem på. Radiatoren tror jeg egentlig er veldig god faktisk..finnes nok bedre, men tror den er god nok egentlig...den er liten nok til å få plass enten oppå PSU i et Chieftec maxitower eller nederst i fronten hvis en fjerner nederste HD-hylle. Radiatoren takler 2 120mm vifter med skrueholl på begge sider, og mine kjører nå på 7v (2xPabst). Ved å kjøre en eller to av dem på 12v (men fortsatt ha 2 gående hele tiden), reduseres temperaturen over hele spekteret med 4-5'C. En tjener nok 2-3'C på å kjøre 2 vifter, selv om de bare står på 7v. http://home.online.no/~gsboye/Watercooler_...dated_hires.jpg Temperaturene er da som følger, etter 5-6 timers bruk og stabilisert system: Vanntemperatur=29'C CPU#1=39'C, CPU#2=40'C (eksterne følere inntil core) Chipset~30'C (ekstern føler, tempen her blir jo tilnærmet vanntemp.) Kjøleblokk #1=31'C, kjøleblokk #2=31'C Luft ut radiator=27'C, luft inn radiator~18'C Settet er av høy kvalitet, og festeanretningen til slangene er jo geniale for nybegynnere syntes jeg - det var derfor jeg skaffet meg det Kostet flesk, men for meg som første gangen skulle hoppe i det, synes jeg det var verdt det. Settet tar man jo bare over til neste PC hvis man vil. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg satte sammen mitt eget sett av innovatek deler. Single radiator, flatflow blokk 1 chipsett til skjermkortet ehem 1046 og så ekstern tank. kjøpte innovatek mest på grunn av festeanordningen på slangen og det at slangene ikke ligner grillpølser inni kabinettet mitt. Er bare 1 cm i diameter så tar ikke så mye plass der de går på kryss og tvers. Andre grunnen var at en nabo kjøpte tidligere amd pro, men selv med slangeklemmer og strips fikk han lekasje på sitt system. tredje... flatflow er forholdsvis liten og kompakt. Settet måtte være det for å få plass i mitt lian-li pc61usb. Godt fornøy og med en papst 120mm holder systemet rundt 40 grader i et ganske varmt rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå