Gå til innhold

Lost 5x11: "Whatever Happened, Happened"(USA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, litt usikker om de kan dø eller ikke. I episoden "LaFluer" ser man jo klart og tydelig at James blir skutt på. Han ser jo tilogmed på sin egen kropp, men like vel - ikke noe skudd.

Hvis du hadde blitt skutt mot, hadde ikke du også sett på kroppen din for å se om du var truffet?

 

IMO de kan dø, fordi dette er fremtiden deres. Det som skjer om 27 år er fortiden deres nå!

Lenke til kommentar

Ok episode. Hurley og Miles sin samtale om tidsreiser var absolutt høydepunktet. Føler at manusforfatterne forsøker å fortelle til fans hvordan de ser på tidsreise generelt, gjennom Miles. Det eneste motargumentet Hurley hadde; hvorfor Ben ikke husket Sayidd - det får vi jo svar på av Richard. (Han sier at Ben kommer til å glemme det som har skjedd og så videre)

 

Digger forresten fyren som spiller Richard. Lurer på hvem han egentlig er ...! Utenom spørsmålet om hvorfor Ben var blodig og skambanket på flyet, er karakteren Richard det jeg har mest lyst å få en oppklaring på.

 

EDIT: At Miles' forklaring på tidsreiser faktisk ga mening for meg sier egentlig bare hvor nerd jeg har blitt etterhvert. Logikk og tidsreiser er jo på alle måter motsetninger.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Digger forresten fyren som spiller Richard. Lurer på hvem han egentlig er ...!

Han heter Nestor Carbonell, kommer fra New York og har spilt i flere serier, blandt annet House.

Han spilte sammen med Matthew Fox i Smoking Aces, sammen med Kevin Durand.

 

Han har også naturlig mørke øyevipper.

Lenke til kommentar
Hmm, litt usikker om de kan dø eller ikke. I episoden "LaFluer" ser man jo klart og tydelig at James blir skutt på. Han ser jo tilogmed på sin egen kropp, men like vel - ikke noe skudd.

Hvis du hadde blitt skutt mot, hadde ikke du også sett på kroppen din for å se om du var truffet?

 

Så klart, men The Others er jo ikke kjent for å være dårlige skytere heller da.

 

Forresten hvem er det egentlig Richard skulle ha spurt før han redder Ben? Charles og Illey??

Lenke til kommentar
Hmm, litt usikker om de kan dø eller ikke. I episoden "LaFluer" ser man jo klart og tydelig at James blir skutt på. Han ser jo tilogmed på sin egen kropp, men like vel - ikke noe skudd.

Hvis du hadde blitt skutt mot, hadde ikke du også sett på kroppen din for å se om du var truffet?

 

Så klart, men The Others er jo ikke kjent for å være dårlige skytere heller da.

 

Forresten hvem er det egentlig Richard skulle ha spurt før han redder Ben? Charles og Illey??

1: Stormtrooper effekten

 

2: Ellie.

Lenke til kommentar
2: Ellie.

 

Et pent bilde av hun, fordi som ikke husker henne(blonde damen til venstre for Faraday/Jeremy Davies). Det teoriseres om at hun er Eloise Hawkings bare yngre. Altså moren til Faraday, derfor han så rart på henne i "Jughead"-episoden.

 

ab9933f03ce001386e87526.th.jpg

Endret av b-real
La til bilde så vi slipper igjennom hotlink-driten
Lenke til kommentar
MEN! Desmond huska jo ikke samtalen før etter den skjedde i Daniel sin timeline! Så det kan ikke ha skjedd før! Det må skje først! Eller har jeg fortsatt misforstått?

Nei, der har de nok driti på leggen i mine øyne. <-- Haha! Disregard that! I suck cocks!

 

 

Daniel sa at reglene var annerledes for ham, og det betyr kanskje at fortiden hans KAN endres! (Dette har jo skjedd før)

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Digger forresten fyren som spiller Richard. Lurer på hvem han egentlig er ...!

Han heter Nestor Carbonell, kommer fra New York og har spilt i flere serier, blandt annet House.

Han spilte sammen med Matthew Fox i Smoking Aces, sammen med Kevin Durand.

 

Han har også naturlig mørke øyevipper.

 

Takker, men mente egentlig karakteren Richard ;)

Jeg skriver forresten alltid "han som spiller X", så det er det nesten bare å bli vant til. Orker ikke pugge navnet på diverse skuespillere jeg kanskje aldri vil se igjen. Kan selvsagt google hver gang, men det blir for mye stress ;)

Lenke til kommentar
Digger forresten fyren som spiller Richard. Lurer på hvem han egentlig er ...!

Han heter Nestor Carbonell, kommer fra New York og har spilt i flere serier, blandt annet House.

Han spilte sammen med Matthew Fox i Smoking Aces, sammen med Kevin Durand.

 

Han har også naturlig mørke øyevipper.

 

Takker, men mente egentlig karakteren Richard ;)

Jeg skriver forresten alltid "han som spiller X", så det er det nesten bare å bli vant til. Orker ikke pugge navnet på diverse skuespillere jeg kanskje aldri vil se igjen. Kan selvsagt google hver gang, men det blir for mye stress ;)

Hehe, skjønte nok det:P

Lenke til kommentar
Kate er kjip og dette var en sutrende episode, men likte godt tidsreisepreiket til Hurley og Miles. For engangs skyld gjenkjente jeg meg igjen i tjukken. Akkurat slik jeg ville sittet hvis jeg var i hans situasjon.

Følte meg mer som Miles jeg.

 

Overrasska over hvor trang folk kan være etter å ha hørt på hurley sine argumenter i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mista litt oversikten her.

 

Ben er med Sun, men også med Loche. Da er han i to ulike tidsperioder?

Hvorfor er Aron så viktig?

Hvilken rolle spiller tempelet Ben bringes inn i?

Lenke til kommentar
Ok episode. Hurley og Miles sin samtale om tidsreiser var absolutt høydepunktet. Føler at manusforfatterne forsøker å fortelle til fans hvordan de ser på tidsreise generelt, gjennom Miles.

 

Helt enig, det var virkelig morsomt :!:

 

Er den aksenten til Claires mor for real? Synes den høres helt forferdelig ut, skjønner ikke hvor hun liksom skal være i fra. Høres ikke australsk ut slik som Claire er hvertfall.

Lenke til kommentar
MEN! Desmond huska jo ikke samtalen før etter den skjedde i Daniel sin timeline! Så det kan ikke ha skjedd før! Det må skje først! Eller har jeg fortsatt misforstått?

Er vel en grunn til at Faraday kaller ham spesiell eller noe i den duren, så kan ha med det å gjøre!

 

Forresten, fantastisk bilde Mahavishnu!

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...