Torbjørn T. Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Takker, Vultur. Dette er eg eigentleg ikkje heilt sikker på om er berre søppel eller halvvegs brukbart, men here goes: 26. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tittel: Screeeetch!! Fin bevegelse i bildet - er ikke sikker på om skrensen er kontrollert eller ikke, der seeren sitter i den sladdende bilen.. Ikke i første kategori, i alle fall. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Muséhagen ved Naturhistorisk museum 25. april To veldig fine bilder synes jeg. Liker roen og enkelheten i mange av bildene dine Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nydelig landskapsbilde! Jeg fikk seriøst lyst på melkesjokolade. Du også! Uansett et meget behagelig landskapsbilde. Muséhagen er også en av favorittene. Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Eg jukser litt, og utvider april med ein liten time. 30. april Vart litt inspirert av Anew mot slutten av månaden, so eg har gjort nokre forsøk med lange eksponeringstider -- her 10min. Komposisjon og fokus vart gjort på gefühlen, ettersom kamera var i ein slik posisjon at det ikkje var veldig lett å sjå gjennom søkaren. (Resultatet vart deretter, so heftig beskjæring og rotering måtte til ...) Takker for kommentarar folkens! Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du avslutter til 20 i stil. Mye storveis i denne tråden. Fin innsats. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ..For en nydelig stemning på sistebildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå