arnold_layne Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Oi! Bra du reagerte i hvert fall! Med litt mer skarphet kunne dette blitt en skikkelig klassiker Det er selvfølgelig veldig pent nå også, men mangler den siste prikken over i'en. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Slenger meg delvis på skarphetsbølgen, bildet hadde noe nostalgisk og gammelmodigt over seg. Minner meg om noen av de vi har hengende på veggen fra 1930 tallet. Får òg lyst til å... Vel. Fly. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Mye fint i denne tråden. Har av en eller annen grunn avskrevet aprilfest-tråder som begrenser seg til utstyr og ikke tema. Det var helt ubegrunnet ser jeg Ble inspirert til både turer i fjellheimen og til å bruke 35mm litt mer Endret 17. april 2009 av shakudu Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Veldig fint lys i 14. april - og for en bevegelse i 15.! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Oi! Bra du reagerte i hvert fall! Med litt mer skarphet kunne dette blitt en skikkelig klassiker Det er selvfølgelig veldig pent nå også, men mangler den siste prikken over i'en.Einig i det du seier her, eg vart litt irritert over manglande skarpheit.Ble inspirert til både turer i fjellheimen og til å bruke 35mm litt mer Hyggjeleg å høyre. Det plar ikkje akkurat vere dårleg plass i fjellet på dei turane eg har gått, so er hyggjeleg om fleire kjem seg ut. Mesteparten av gårsdagens bilete vart brukt til andre ting, og dei få andre vart for dårlege, so her følgjer dagens. 17. april Kartet er forøvrig oppdatert. Såg at det eine miniatyrbiletet ikkje fungerte etter førre oppdatering, men no var alle der. Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er nå dette for noe da? Kunne se ut som en bruddflate i en stein, men det stemmer ikke helt med tverrstripene (hvis det ikke er saget da). Særdeles stilig mønster åkke som. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Godt gjetta, det er saga stein. Er nokre kvadratmeter av det ved Verftet i Bergen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Var, for fyrste gong, på Lyderhorn – eit av dei sju byfjella – i dag. Fin utsikt sørvestover mot Nordsjøen. 18. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) 20. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette har faktisk noen likhetstrekk med et par motiver jeg lekte med i dag også. Bortsett fra at du var litt tidligere ute, og bl.a. fikk med deg den skikkelig gyldne gløden i vannet. Speilingene blir veldig bra med den lille krusningen som er i overflaten (kraner er ingen uting). Brospennet bak er prikken over i'en. Et flott gjennomført bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette ble bra. k.n.b forteller hvorfor. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den varme, gyldne gløden gjorde seg veldig godt.. Flott speiling - er det på toppen av det hele noe som vaker til høyre der? Genialt at den gyldne gløden fortsetter på høyresiden, gjenspeilet i fabrikkvinduene og vannet.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Er nokre ringar i vatnet der ja, Trondster. Var litt tilfeldig at eg sykla forbi der på det tidspunktet, men eg hadde heldigvis med meg kameraet. So over til noko litt anna, frå Muséhagen ved Naturhistorisk museum. 23. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Oi, det ble jo ganske flott. Så litt småtrøtt ut i thumbnailen, men dybdefølelsen ble en helt annen i fullsize. Repeterende mønster i både tak og gulv. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Oi, det ble jo ganske flott. Så litt småtrøtt ut i thumbnailen, men dybdefølelsen ble en helt annen i fullsize. Repeterende mønster i både tak og gulv. +1 Glimrende dybdefølelse! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) 25. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Pittoresk. Pastoralt. Idyll. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nydelig landskap. Litt dis i det fjerne, men du verden så klart og fint gresset og trærne i forkant er.. Klart og fint vann - lang lukkertid? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Nei, 1/250s. Vatnet var blikk stille, og det var i det heile ein veldig fin morgon. Takkar for kommentarar til 23.! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nydelig landskapsbilde! Jeg fikk seriøst lyst på melkesjokolade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå