Torbjørn T. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jaja, får sjå kor mykje eg får ut av dette. Utstyr Pentax K10D smc DA 35mm f/2,8 macro Pentax AF-540FGZ Manfrotto 190XB m/486RC2 Kart Geotaging er kjekt. Trur ikkje det går an å leggje inn kart frå Google direkte i forumet, so då vert det link i staden. Dette kartet viser altso kor dei ulike bileta, representert med miniatyrbilete, er tatt: http://maps.google.com/maps/ms?t=p&hl=....040466&z=9 Endret 1. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Dette var mest eit lite eksperiment. Kanskje ikkje so veldig mykje å skryte av men eg synst ikkje det vart heilt ille heller, so eg poster det litt for å kome i gang. 1. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det viktigste er å komme i gang. Er det et blåskjell? Det er kanskje ikke den mest spennende vinkelen, men jeg tror det er en del i etterbehandlingen også. Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Stemmer, det er eit blåskjell. For so vidt einig i det du seier om vinkelen, men det var av dei betre ... Takk for kritikk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser ganske bra ut på skjermen her. Mikrostrukturene i skallet kommer bra frem, og fargetonene er behagelige og fine. Synes det var en OK start for min del. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Etter at eg klarte å gløyme ladaren i Bergen i går, og eg ikkje trur eg får tak i den før onsdag, er det litt usikkert kor mange bilete eg får tatt dei næraste dagane. Her er iallfall 1/3 av dagens fangst. 3. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Holder du denne kvaliteten så trenger du ikke å ta mer enn 3 bilder om dagen. Jeg kunne kanskje tenkt meg noe økt kontrast og høyere fargemetning, men det er meg. Slik det er nå, så minner det meg om gamle slides fra midten av 70-tallet. Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Meget bra! Kunne som Tomsi er inne på tenkt meg litt høyere fargemetning men bildet står seg bra slik det er også. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tjaaaaaaaaaa. Er neimen ikke sikker på om jeg ønsker mer fargemetning her jeg. Men jeg skal holde den åpen enn så lenge. Svært delikat i alle fall. _Svært_. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk lyst å gå på tur jeg .. veldig innbydende. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lengter til Norge, jeg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Tusen takk, alle saman! Dagens bilete er teke frå ein litt høgare ståstad, og med litt andre verutsikter. 4. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er vakkert i Norge. Ihvertfall noen dager. Godt fanget. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 To flotte landskapsbilder i portrettformat. Du får rasjonere batterikapasiteten strengt så du kan fortsette å mate oss med flere "et lite stykke Norge". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Takktakk. Rasjonering skal gå greit trur eg, men det spørst om været samarbeider. Meldinga for dei neste par dagane ser ikkje veldig lys ut ... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 6. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Helt klart innevær i dag. Får følelsen at det er noe stygge saker på vei. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Både uvær i anmarsj og skredfare. Hold godt på fotoapparatet. Ganske dystre klipper her. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Ny dag, nye fjell (vel, delvis iallfall). Vert litt einsformig dette, men det vil ikkje vare heile april. Dagens er til forandring eit panoramabilete. (Satt saman av 18 eksponeringar i Hugin, for dei som bryr seg om slikt.) (Redigert: Lasta opp ny versjon, som er retta opp litt.) 7. april Endret 2. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flott bilde i dag også Torbjørn! Hvor er dette herlige landskapet fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå