C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har noen forslag til en tittel? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Har noen forslag til en tittel? Jeg synes ikke flammesluker var det beste i alle fall, siden vedkommende vel gjør det motsatte av å sluke. Det må bli mer i retning "Human Torch" eller noe sånt. "Vers la Flamme" (Poème opus 72), et klaverstykke av Alexander Skrjabin er et annet valg. Eller: "En pyrrhosseier for fotografiet". For øvrig et ganske bra bilde, med "flammemakeren" passelig opplyst. Utsnittet _kan_ fungere, men jeg ville også vurdert en beskjæring ganske nær flammen på høyre side. Endret 31. mars 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hva med "Fotografiets svar på Mike Lavallee" Endret 1. april 2009 av Kvarten Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vanvittig fasinerende å se hvordan flammen spres utover. Jeg hadde kanskje vært litt mer hardhent med kontrast, fargemetning og skarphet. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette var ganske så bra, og som mange sier; fascinerende å se flammene som sprer seg utover. En ting som jeg derimot kan se, er at du har lagt til et felt til høyre, for å få dette breide persektivet, men med en litt annen nyanse. Men for all del, et bra arbeid! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Eksponeringen var ikke helt heldig synes da jeg. Kan med hell også croppes en del. Endret 1. april 2009 av TGB Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ikke helt heldig med feltet rundt selve bildet, nei. Feilkalibrert skjerm kansje? Likte bildet. Flammer er fett, men vedkommende er kansje ørlite undereksponert. Er ikke noe glad i kvadratisk cropp selv, så jeg kan godt forstå hva du har prøvd på, men litt irriterende når flammene plutselig slutter. Ikke får å være kvass, men det er slurv. Noe jeg ikke forventer å se fra deg mtp. Svalbardbildene dine. Keep it up! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Uff. var ikke meninga at det skulle være så synlig (no shit). Visste ikke at skjermen min er så dårlig kalibrert Da er det tilbake til tegnebrettet med den delen av det. Takk for øvrig kritikk også. Ekstremt nyttig! Skal se på tittelforslagene. Ser ut som det er en del gode forslag der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå