Gå til innhold

BK: Flammeslukende person

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen forslag til en tittel?

Jeg synes ikke flammesluker var det beste i alle fall, siden vedkommende vel gjør det motsatte av å sluke. Det må bli mer i retning "Human Torch" eller noe sånt. "Vers la Flamme" (Poème opus 72), et klaverstykke av Alexander Skrjabin er et annet valg. Eller: "En pyrrhosseier for fotografiet".

For øvrig et ganske bra bilde, med "flammemakeren" passelig opplyst. Utsnittet _kan_ fungere, men jeg ville også vurdert en beskjæring ganske nær flammen på høyre side.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Dette var ganske så bra, og som mange sier; fascinerende å se flammene som sprer seg utover. En ting som jeg derimot kan se, er at du har lagt til et felt til høyre, for å få dette breide persektivet, men med en litt annen nyanse.

Men for all del, et bra arbeid!

Lenke til kommentar

Ikke helt heldig med feltet rundt selve bildet, nei. Feilkalibrert skjerm kansje?

380781.jpeg

Likte bildet. Flammer er fett, men vedkommende er kansje ørlite undereksponert. Er ikke noe glad i kvadratisk cropp selv, så jeg kan godt forstå hva du har prøvd på, men litt irriterende når flammene plutselig slutter. Ikke får å være kvass, men det er slurv. Noe jeg ikke forventer å se fra deg mtp. Svalbardbildene dine.

Keep it up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...