sunway92 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bruker: sunway92 Utfordring: Finne et vårtegn hver dag. Deltakernivå: kandidat Utstyr: Canon EOS 350D, sigma 18-50mm f.2.8, canon 50mm f.1.8, blitz 430EX II, canon 55-250mm f.3.5- Hver dag skal jeg prøve å finne en ting som symboliserer at våren og sommeren er på vet. Dette kan bli en utfordring da jeg kune sitter med få ideer når jeg starter. Hvordan fylle en hel måned? Gleder meg til å prøve i alle fall. Lenke til kommentar
sunway92 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 2. april Litt sent i gang, men her er det første bildet mitt. Et sikkert vårtegn er når du kan spise is ute i solen uten og fryse ihjel. Her er årets første ute-is. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 He he.. jeg likte dette. Venta nok noen helt andre vårtegn som spirer og smeltende snø og slikt, og jeg begynte å le for meg selv. Meget bra start (selv om jeg nok hadde gått rett ut igjen om dette var i kritikken syns jeg gjennomføringen og ideen fortjener noen ord. Blir nok å følge med på tråden din om vårtegn) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Spennende vårtegn - liker det varme lyset på hånden. Jakken antyder at det ikke er helt vår enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå