GlennS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har fått en del problemer med en XP stasjonær-PC. Det startet ved at det ble overført et virus til PC-en som gjør at den automatisk logger seg av etter å komme inn på pc-en i et halvt sekund etter oppstart. Denne pcen er også selvbygget, så jeg kan altså ikke levere den inn til noen og påklage meg visse garantier som man får når man kjøper pcer! Men hvordan fikser jeg dette bullshittet?! Jeg vil nødig måtte betale noe penger for å fikse opp pcen, fordi det er ikke min pc. Noen forslag / lenker / tips / programmer dere kan nevne som kan hjelp meg videre? Takk for forhånd, folkens Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kom for en tid siden over en linux live-cd som visstnok har som hovedfunksjon å fjerne virus fra maskiner. Fant den her. Den heter altså "Dr.Web LiveCD". Har ikke prøvd den selv, så du får gi tilbakemelding hvis du prøver denne på den virusinfiserte maskinen Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Formater hele disken å legg inn alt på nytt igjen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Boot trykk F8 flere ganger,velg sikkerhetmodus med nettverk. Følg veiledningen loggene poster du her i tråden din. Går ikke dette følger du post 2# Med Dr.Web LiveCD Eventulet. http://www.free-av.com/en/products/12/avir...cue_system.html Endret 1. april 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
GlennS Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Boot trykk F8 flere ganger,velg sikkerhetmodus med nettverk. Følg veiledningen loggene poster du her i tråden din. Går ikke dette følger du post 2# Med Dr.Web LiveCD Eventulet. http://www.free-av.com/en/products/12/avir...cue_system.html Takk skal dere ha. Formateringen fungerte helt topp! Nå fungerer pcen igjen!!!! Takk så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå