fgr Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://avisavis.no/ Lagde siden for jeg var lei av å måtte innom 5 forskjellige nettaviser hver dag.. Hele siden er bare en stor parser som henter sakene fra avisene og viser dem på en rad nedover. Noen innspill? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Meget bra, kunne kanskje fått flere nyheter atmed hverandre. så man ikke måtte bla så langt ned. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vel, god ide, skjønt jeg vil tro den ikke er ny. Men designet var ikkeeksisterende. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den er nok ikke ny nei. Google News er noe en del kanskje har hørt om. Men fint initiativ. Absolutt ikke like irriterende å lese som nettaviser. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke spesielt pent, som andre har sagt, men god idé. Har du avtale med avisene om å bruke bildene? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Ikke spesielt pent, som andre har sagt, men god idé. Har du avtale med avisene om å bruke bildene? avtale? huhhh. har ikke tenkt å bruke siden til kommersielle formål så jeg regna med det var greit. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dette er en side som linker til nyheter fra andre sider. Tviler på at aktører som Google og Yahoo! har avtaler med alle nyhetskanalene de lenker til. Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bra initiativ, men hadde nok sett for meg at dette ble gjennomført mye bedre. Første skrittet, ville være å få et tydeligere skille mellom nettavisene, gjerne ved å ha en egen side for hver, eller ved å rett og slett bare ta med deler av hver avis. For denne var veeeeeeldig lang nedover. Mye scrolling er ikke så kult. Men et glimrende tiltak som kan ha livets rett om du bare gjennomfører det bedre, slik at det ikke fremstår som ren koding, men at det også ser noenlunde fint ut. Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bra! Men når det gjelder designet så vil jeg foretrekke noe i denne duren: Lenke til kommentar
fgr Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Bra! Men når det gjelder designet så vil jeg foretrekke noe i denne duren: wow, nice. takker og bukker. hehe du har kjeda deg veit jeg halv 6. men kult, her har jeg litt å gjøre Lenke til kommentar
fgr Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 http://avisavis.no/test.php så langt har utviklingen kommet Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser bedre ut. Om du jobber litt med designet blir jeg nok å bruke siden fast. Genialt konsept! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 takktakk. bruker siden selv hver dag, bedre å få med seg alt på en side enn å måtte inn på flere forskjellige aviser syns jeg. skal lage litt forskjellige versjoner også, skal ihvertfall lage en som passer for mobilt bredbånd med minst mulig båndbreddebruk og som passer til minipc oppløsning. (sitter på tbanen om mårran på vei til jobb og leser nyheter). og text-only versjon. og som passer til bredbånd/vanlig oppløsninger. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bra! Men når det gjelder designet så vil jeg foretrekke noe i denne duren: argh, hvilken font-type er det du har brukt? får ikke noe til å ligne idetheletatt. impact ja, takk Endret 27. mai 2009 av jagarock Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 hvilken logo / header liker dere best? http://avisavis.no/test.php http://avisavis.no/test2.php Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Likte den første, men du burde ha en litt kraftigere farge ramme rundt nyhetene Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helt klart nummer to, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå