- Blaster - Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har noen spørsmål angående montering av kjøleblokka til Thermaltake Aquarius II: Jeg skal montere den på en AMD XP 2400+ prosessor. Jeg vil montere blokka med de fire hullene rundt sokkelen. Det jeg lurte på: På undersiden er det en isolatorpadde mellom hovedkortet og ramma som skruene går igjennom. På oppsiden skal det en mutter på hver skrue som skal helt ned til hovedkortet. Det følger med noen gummiskiver i settet, men de er ikke nevnt med ett eneste ord i bruksanvisningen. Det jeg lurte på er om disse skal mellom mutterene og hovedkortet for at det ikke skal kortslutte noe? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det virker logisk at det skal være slik. Jeg ville hvertfall anbefalt å ha det slik, at ingen metaler kan kortslutte noe på HK´et selv om det er liten sjanse for dette da... Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ja, du bør legge nylonskivene mellom hovedkortet og skruen / mutteren. Sjansen for kortslutning er ikke så stor, men why push it? Husk å være forsiktig med tilstrammingen - stram en og en mutter diagonalt - altså i form av en X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå