Peterson Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei. Jeg er interessert i å høre litt historier rundt dette med piperøyking. Artig å hør om besteforeldre og foreldre som har røket pipe. Ikke så vanlig lenger men... Faktisk så er det funnet piper og tobakk i de gamle Faraoenes pyramider 2000 år før Kristus.. Selv hadde jeg en far som røket pipe. Det var bestandig i forbinnelse med avslapping etter jobb el. De kunne kose seg før...ikke stresse og jage sånn vi gjør idag Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har du pipefetisj eller no? Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hadde en bestefar som røkte pipe, han daua av lungekreft. pipe ftw. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes pipe er meget kult og barskt. Synd jeg ikke røyker Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ett innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #1. Innlegg som utelukkende forsøker å skape dårlig stemning eller rakke ned på deltakerne i tråden kan bli ansett som trolling og straffes deretter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå