Grandmaster Gamer Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei Jeg skal bygge pc med asus p5q se hovedkort. Jeg skal ikke ha pc kabinett. Hva er beste måten å slå av og på pc med? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 1, bryter på HK. 2, kortslutte PWR-ON pinnene på hovedkortet, de samme som du vanligvis kobler pwr on knappen til kabinettet på. Disse finner du i manualen og kortslutter de med ett skrujern. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg har da kabinett, men etter at knappen var litt klikk så valgte jeg å kjøpe en ekstern tast og trekke 1m ledning ut av kabinettet så nå har jeg en knapp som slenger rundt. Som 007CD nevnte så kan du bare se i manualen hvilke to pinner du skal kortslutte så kan du ta det derfra. Endret 1. april 2009 av E.C. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 problemet er at jeg tør ikke å koble ledninger. det kan være brannfarlig for noober som meg hehe. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei, det kan ikke være brannfarlig Er jo ikke ledninger som det går særlig med strøm gjennom. Brytern på hovedkort er vel det beste alternativet uansett. Du har jo bra tilgang til den, siden du ikke har kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå