... nei. Bare nei. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hei alle sammen Jeg skal nå kjøpe ny spillpc og hadde håpet at noen kunne se over den og si at alt vil virke og at det er en god pc til spill Link til handlevognen finner du Her^^ Pcen skal bestilles om noen dager, så det hadde vært kjepmefint svar litt raskt... Kom gjerne med endringer eller ting dere ville gjort annerledes. Endret 31. mars 2009 av Emanuel_N Lenke til kommentar
Kristofeer Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er ganske ny i dette men http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=105154 ser ut som en ganske bra gamer pc.. Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Joda... den er vel egentlig grei den, men jeg har allerede satt opp en liste skal bygge den selv... lurte på om det var noen som kunne komme med noen kommentarer på mitt oppsett... Endret 31. mars 2009 av Emanuel_N Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Er ganske ny i dette men http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=105154 ser ut som en ganske bra gamer pc.. Ikek for å kapre tråden din Emanuel, men er skjermene på den predatoren bra? Bra sort forhold osv? EDIT: Glem dette, så først nå hvilket skjermkort det var. 4850 blir fordålig til for meg Endret 31. mars 2009 av atriC Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 -.-(fin pc og du kan sikkert få ordnet et bedre skjermkort inni den. Jeg ville ringt og spurt...) MEN! er det noen som har noen komentarer på MITT oppsett? :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Knall-oppsett. Har ingenting å endre på der. Kanskje en modulær PSU, men ellers er det det der ett av de beste oppsettene man får, i forhold til spill-ytelse Det kan være en idè å gå for et HK med støtte for sli, med tanke på senere oppgraderinger. Men det P5Q-kortet er av det beste man får, så det vil nok holde leeenge Endret 1. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott oppsett! Burde gi en fantastisk spillytelse! Endelig en som har fortsått at 4 kjerner ikke nødvendigvis gir bedre spillytelse enn 2 Dette er rett og slett en veldig riktig pc hvis man skal spille spill. Trolig den mest fornuftige handlevognen jeg har sett på lang tid. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Atm er det hvertfall det. Ser for meg at man vil ha mer igjen for 4 kj. om en tid. Grafikkort-valget er hvertfall veldig fint Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Atm er det hvertfall det. Ser for meg at man vil ha mer igjen for 4 kj. om en tid. Grafikkort-valget er hvertfall veldig fint Selvfølgelig vil det komme, men å tenke langsiktig i pc-verden er litt håpløst. Tror nok den maskinen han kjøper i dag vil være relativt utdatert den dagen spill blir produsert med støtte for 4 kjerner. I dag ville jeg selv kjøpt en 2-kjerner, kjenner selv en og annen som sitter med en glovarm 4-kjerner uten spesielt god spillytelse Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det har du helt rett i Kan ikke gå å vente på alt mulig rart. Knalloppsett uansett. Det der kommer du ikke til å angre på Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var dette med OCZ-ram og AsusP5Q da. Ser ut til at mange har problemer med denne kombinasjonen, men at det derimot fikses med en BIOS update der problemene inntreffer. Hvis du dog ikke vil ta noen sjanser så kan Corsair være et godt alternativ. Anyways, pent oppsett. Gtx285 har jeg selv og det kjører det meste glatt, samt halvparten av støynivået mtp. 4870x2 samtidig som jeg faktisk ikke legger merke til nevneverdig tap av ytelse i forhold til overnevnte Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den glemte jeg helt av! Men de brikkene der er vel kommet ut etter at de P5Q-OCZproblemene stod på som værst? Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har iallefall samme hk, ram og ingen bios update. Har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92610 Mye bedre i min mening.. kan du velge vilket kabinett/HDD du skal ha .. resten er Future Proof og du vil spare mange mange tusen i fremtiden. X58 å I7 e veien å gå så hvorfor gå for noe annet når du skal bruke over 11k Beste pris blir netshop med 11.500kr med frakt å alt. (Asus GTX 285) Av alle nettbutikkene. Endret 1. april 2009 av nipton Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 tusentakk for alle svar og alt ros (kan ikke ta all æren selv,men litt av den...) siden det var så mange som sa at dette var en god handlevognregner jeg med at dette blir det jeg går for Til nipton: har vurdert I7, men regner med at det tar en stund før det blir et must å ha dette... dessuten er HKene ganske mye dyrere, for ikke å snakke om ram... BTW så funker ikke linken din... Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vel jeg synes også at handlevognen din er bra. Mine forslag er følgende: 1. Dersom du ikke skal oveklokke mye, så trenger du ikke bruke 500 på en ekstra kjøler 2. dersom du skal overklokke så vile det vært fornuftig uansett å kjøpt E8500 og spart 500,- på det. 3. De 5 hundre kunne vært brukt til blant annet vært brukt på å kjøåe hovedkort med DDR3 og DDR3 ram. Dette gir noe økt ytelse. 4. Dersom du har 64 bit så kunne maskinen kanskje vært tjent med enda mer ram. 5. i7 oppsett hadde kostet deg ca 600,- for hovedkort, 200,- for prosessor og 100,- for ram brikker. Jeg kan ikke skjønne at det ikke er et must? Ekstrem gaming fra gtx285 og bedre så yter i7 mye mer. Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) jeg regner med at jeg skal overklokke en god del på pcen, men en av bestekompisene mine har E8600, derfor kan jeg ikke kjøpe noe dårligere(ville hørt dette i evig tid fremover...) Men har allerede hatt en annen diskusjon hvor vi konkluderte med at tokjerner ville være det beste...(for meg...) Endret 1. april 2009 av Emanuel_N Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg regner med at jeg skal overklokke en god del på pcen, men en av bestekompisene mine har E8600, derfor kan jeg ikke kjøpe noe dårligere(ville hørt dette i evig tid fremover...) Men har allerede hatt en annen diskusjon hvor vi konkluderte med at tokjerner ville være det beste...(for meg...) Gå til en for i7, så får han høre det evig tid fremover... Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Overklokker du i7en så står kompisen din stille i lyskrysset mens du freser rundt i GTA4 lol Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Overklokker du i7en så står kompisen din stille i lyskrysset mens du freser rundt i GTA4 lol EDIT: Prisen er egentlig ikke så værst for 920. Skjønner ikke at folk klager sånn Endret 1. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå