Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er vi 10 totalt? I så fall kan vi prøve oss på den trophyen som er 10vs10 eller hva det er etter hvert.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ja, men da må alle ha mulighet samtidig. Er det mange som har tid på onsdag kveld? Endret 6. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ikke jeg. Sikkert flere som ikke er hjemme i påsken også. Hva med en uke etter ferien ca? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er ikke sikker, men vi kan jo vente med det til etter påskeferien uansett. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Der var min første kamp i club-modus fullført. Gikk vel heller dårlig - jeg påtar meg skylden for deres mål 1 og 3, da jeg var feilplassert begge gangene, og burde dekket mannen som scoret/la inn. Var nære på å score selvmål også, men det ble heldigvis 'bare' corner Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 RB var det vel.. Eller LB? husker ikke lenger Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Når spiller vi kamper og sånt? Har ikke spilt Fifa09 på 3-4 måneder så har ikke helt peiling på hvordan dette funker. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Det varierer veldig, men spør sindre om han gidder å invite deg til klubben, om han ikke har gjort det enda. (Jeg er bortreist så jeg får ikke gjort det nå.) EDIT: Ja, nå kan du jo svare selv sindre.... Endret 6. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jaja, hvis det blir plass så prøver jeg meg på laget igjen... Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ok, si ifra når dere skal spille nå da, så kommer jeg på.. Må ut snart også. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg skal på hytta i dag og der er det ikke noe internett så dere får kose dere med fifa uten meg. kommer hjem på mandag tror jeg, så får ikke spilt fifa med dere før tirsdag :/ God påske alle sammen MvH Volden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 God påske Voldssss Eg skal se CL idag, men om det dukker pp noen så er eg med både før og etter kampen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Tror nok ikke det er noen som blir med i kveld pga. CL og div. Er selv opptatt med noe som skal bli ferdig til fredag. Så garderobetid i morgen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da sier vi.. GARDEROBE IMÅRRA Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er der ledig plass, kan eg gjerne bli med. PSN: KValheimaren Speler i den posisjonen som er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå