IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Invite må du få fra Managerene Ellers så skulle eg hjulpet deg såklart Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jepp, venter på at de skal fikse det Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg inviter deg i dag ca. 10 på 8 Men vi snakker på msn i mellom kampene? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ahh tror ikke jeg rekker idag pga jobb. Kan vel evt joine senere? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg inviter deg i dag ca. 10 på 8 Men vi snakker på msn i mellom kampene? Innimellom bør gå greit ja, for PC og PS3 er ikke i samme rom Følg med på meg og se hva jeg failer på og hva jeg gjør bruktbart, er dere greie, så jeg kan øke læringskurven litt kjappt (hvis jeg joiner i kveld da) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Pcen min er også i ett annet rom, men både Luna og Volden vil at vi skal snakkes på msn. Greit Thorvaldo Håper du rekker det senere på kvelden. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hvorfor MSN? Masse styr.. Jeg har nå opprettet et Chatroom for FeskeFette FK [clicky] Endret 6. april 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det går vertfall ikke å ikke ha NOEN form for kommunikasjon under kampene, pauser osv....Msn, headset, skype osv fungerer..men det er litt avhengig av data noen av de tingene... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har ingen mulighet for å sitte på pc og PS3 samtidig. Men jeg får fiksa en bærebar pc innen påskeferien er ferdig, som jeg kan sitte på. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvem har bluetooth-headset her da? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hvem har bluetooth-headset her da? Det er ingen vits i å snakke i FIFA på ps3en siden man nesten ikke hører hverandre. Det suger for å si det mildt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Når man har headset hører man hverandres stemmer i headsetet... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Eg har headset og det fungerer helt ypperlig etter mine erfaringer fra tidligere Fifa kamper vertfall..men er ikke noe MUST med Headset, bare vi finner andre måter å snakke sammen på... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er vel den eneste gode måten å snakke sammen på under kamper uten å bruke PC Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det vil eg også si ja-... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hvorfor MSN? Masse styr.. Jeg har nå opprettet et Chatroom for FeskeFette FK [clicky] Just so you know, det er FeskeFette SK -> FSK Endret 6. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan gjerne bli med PSN ID: Ipwn4fun Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det blir kino på meg halv 9 i dag, får se om jeg rekker en match før det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Da tror jeg vi sier det er fullt på laget, med mindre noen forlater laget. Det kommer vel ikke til å hende før om en godt stund håper jeg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan gjerne bli med PSN ID: Ipwn4fun Den er grei! Nå er vi passe mange på laget så det er foreløpig ikke flere ledige plasser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå