ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Lufta så vidt det var tanken i går, om å bytte lag, så vi får "kulere" drakter enn det Norge har. Vi kan gjerne fortsette med Norge, men jeg har en liste her, over lag med litt tøffere draktsett: -Racing Santander* -Real Valladolid -Real Zaragoza -Cordoba -Real Union -Real Betis -Real Murcia -BK Häcken -FC Basel -Galatasaray -FK Austria -Germ. Beerschot -Newcastle* -Gillingham -Barnet -Lyon* -OS Boulogne -Werder Bremen* -CS Maritimo -Shamrock Rovers* -River Plate* -Celtic* -Motherwell -Fiorientina* Lag med * har 3 draktsett Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Liker selv hjemme draktene til Fiorentina og bortedraktene til Newcastle Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Er mest for et lag med grønne, oransje eller lilla drakter Mine top 5 favoritter er: -Racing Santander -Werder Bremen -Shamrock Rovers -Newcastle -River Plate Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Werder Bremen hadde vært knall. Beklager at jeg ikke har vært med i det siste, men har ikke fått følgt med så mye på forumet. Og jeg har ikke fått noe MSN meldinger. Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 For meg er det akkuratt det samme hvilke drakter vi spiller med... Noen som er med ikveld?? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Er med senere i kveld ja Kan jo bare ha en liten avstemning internt i klubben. Man velger ut 5 klubber man foretrekker draktene til, så ser vi hvilken klubb som får flest stemmer. Får to eller flere klubber like mange stemmer, stemmer vi frem en av disse Regner med at de fleste klubbene på lista jeg satte opp er relativt "nøytrale", og man kan selvfølgelig komme med andre forslag. Mine tre favoritter: 1. Barnet 2. Newcastle 3. Werder Bremen 4. Racing Santander 5. Fiorientina Så må dere komme med deres Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er mye bra drakter på landslag Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Strasbourg (Frankrike) (3. drakten!!!) U.N.A.M (Mexico) Sounders FC (USA) (For de som liker XBOX 360...) Endret 6. februar 2010 av a20legend Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Dere har frem til fredag kveld på å komme med drakter (maks 5). Så ser vi om det er et lag som blir nevnt mer enn en gang. Lenke til kommentar
Kekzneb Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi i OA Casuals bruker Mexico sine drakter. Palermo sine drakter er også rå. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nederlaget bruker Italia sine. Mer av den grunn at blå eller hvit passer nesten uansett hvilke motstander vi spiller mot. Praktiske hensyn mao. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Alle 5 lagene jeg har som favoritter har forskjellige farger på draktene, og flere har 3 drakter også Lyst til å spille med litt spenstige drakter. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hvordan er aktiviteten i FeskeFette for tiden? Ser at Kriss ytret ønske om å spille en ny kamp mot oss i Nederlaget. Kan bekrefte at vi i Nederlaget også ønsker å spille mot dere igjen. Det ble litt av noen nervepirrende kamper siste. Er vanskelig å roe nervene og senke skuldrene i slike kamper når det "står så mye på spill" Endret 12. februar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ville gjerne spille noen nye kamper mot dere Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ville gjerne spille noen nye kamper mot dere Kan nevne at vi garantert kommer til å ha en økt i kveld om dere klarer å stille lag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Kanskje vi kan få til noe i kveld, men i morgen kveld kan jeg garantere for at jeg er med i det minste. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 sorry at jeg ikke ahr fått spilt så mye i det siste. Får igjen fifa imorgen. Lånte det bort og cden var ødelagt når jeg fikk det tilbake. Får nytt da Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg kan ikke spille mye i kveld. I morgen har jeg hele dagen/kvelden ledig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Da tar vi det i morgen. Skal spille litt cup og har besøk så det er like greit. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 må bli mellom 18.00 og 19.30 på meg imorgen kommer en gjeng med folk hit etter den tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå