monzilla Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nederlaget møter gjerne dere i kamp. Vi ligger forøvrig på ca 40. plass nå. Anser det som urealistisk at vi stabiliserer oss under 30. plass, må ha en helt syk vinn/tap ratio for å greie det. Vi har vel ca 6-7 seire pr tap nå om dagen, og vi klatrer ikke på tabellen Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg har fått tilbake motivasjonen og håper vi kan prøve å få til litt flere og seriøse økter fremover Foreslår også (for å få det mer seriøst) at alle gir tilbakemelding her på forumet iløpet av uken om hvilken dag (fredag eller lørdag) de kan være med... Da får vi enklere oversikt over hvem som kan hvilke dager og det blir enklere å planlegge hvilke dager vi skal spille... I helgen kan jeg være med både fredag og lørdag Endret 13. januar 2010 av a20legend Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Mener det skal være obligatorisk å være med enten fredag eller lørdag. Jeg kan nok mest sannsynlig spille begge dagene omtrent hver eneste uke, men akkurat denne fredagen må jeg få gjort unna noen cup-kamper først. Ellers i ukedagene er det mer problematisk med tanke på prøver og en god del lekser hele tiden. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kan ikke på fredag, skal på trening og på skoleball Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Det er god nok grunn Kriss Men du har tid på lørdag? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er vel klar på lørdag jeg også.. Fredag får jeg besøk av en gjeng med folk så kan inne spille da Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er ikke sikkert at jeg får tid på Lørdag alikavel, skal spille kamp Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Helt alvorlig. Gjør som oss i Nederlaget. Legg til hverandre på MSN. Plutselig er dere tre stk online, og kan spille noen kamper. Skal dere planlegge når dere spiller kommer dere til å få spilt en halv kamp i uken. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) FFC har vert på MSN lenge Endret 14. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Og det blir bare mer frustrerende å avtale noe og det ikke dukker opp nok folk. Gjør som Imins sier, dra igang noe når dere er 3 eller flere på msn, avtaler blir aldri noe av uansett, alltid noen som skal noe eller noe som dukker opp og fucker opp avtalen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal sies at det er svært få på msn samtidig. Vi har en egen FFC gruppe på MSN, men hos meg er det max 2 stykker pålogget hver gang jeg er på. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Det er vanligvis på MSN vi drar i gang spillinga, men sjekker om hvilke som mest sannsynlig kan bli med her på forumet et par dager før først. I morgen går fristen ut! Sattern, BaltusBrun, Norsk, Thorvaldo og TLF (enda ikke skaffet FIFA 10) vil bli kastet ut. Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Helt alvorlig. Gjør som oss i Nederlaget. Legg til hverandre på MSN. Plutselig er dere tre stk online, og kan spille noen kamper. Skal dere planlegge når dere spiller kommer dere til å få spilt en halv kamp i uken. Greia er at jeg er aldri på MSN (untatt når vi har avtalt at vi skal spille...) Derfor sier jeg ifra her på forumet når jeg kan/kan ikke spille slik at det skal bli enklere å planlegge når vi skal spille... for hvis f.eks 3-4 stk avtaler her på forumet at vi skal spille på lørdag så kan vi plukke opp 2-3 stk fra MSN den dagen, da er vi 6-7 stk istedet for bare de 2-3 som var på MSN... Mye enklere å forholde seg til faste avtaler (selvom kanskje 1 eller 2 ikke klarer å holde dem) enn bare å spille når alle er på MSN (er ikke sikkert de som er på MSN kan spille engang...) Hvorfor ikke prøve å planegge? Det fører jo bare til at sannsynligheten for at flere blir med blir større... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det der styrer dere helt selv Prøvde bare å dele noen erfaringer etter tre års intens klubbspilling Lenke til kommentar
Kekzneb Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Det er ikke ofte vi er over 5 stk online samtidig vi heller. Men syns det er best egentligt. Blir ofte verre med flere spillere enn det, men more fun for sure. Endret 14. januar 2010 av Kekzneb Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Helt alvorlig. Gjør som oss i Nederlaget. Legg til hverandre på MSN. Plutselig er dere tre stk online, og kan spille noen kamper. Skal dere planlegge når dere spiller kommer dere til å få spilt en halv kamp i uken. Hvorfor ikke prøve å planegge? Det fører jo bare til at sannsynligheten for at flere blir med blir større... Og sannsynligheten for at flere bryter avtalen blir større. Men hey er ikke eg som bestemmer Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Når blir det spilling idag? Jeg kan ikke i morgen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg kan ikke nå tidlig på kveld, men kan nok etter kl. 21.00 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skjer med å bytte til det nicket, Sindre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå