Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ettersom jeg har mye å gjøre for tiden (planlegge fram mot TG10, bygge 1-3 PC-er osv.) tror jeg kanskje det er best om jeg gir fra meg plassen i klubben... :(

Jeg savner å spille med dere, men i det siste har det ikke passet så bra... Håper dere fortsetter å spille/samle folk osv. Lykke til videre! :thumbs:

Takk for alle kampene vi har spilt sammen, det har vært gøy å spille med dere!

(Om f.eks. Sindre vil ta over tråden (kunne endre førstepost osv) er det bare å si ifra så kontakter jeg moderator e.l. ;) )

Synd at du ikke er med videre men, men. Gjør det hvis du gidder :) Skal prøve å få ryddet opp i klubben og i minste prøve å gjøre så vi får spilt noe selv om vi ikke trenger å være super aktive.

Lenke til kommentar

Da er jeg blitt gjort til trådstarter og skal oppdatere så fort jeg kan ;)

VIKITG informasjon kommer senere på kvelden.

Germaner og Latias, dere kan få prøve dere i kveld hvis dere har tid og lyst. Ellers så får ingen andre nye være med inntil videre.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Da er jeg blitt gjort til trådstarter og skal oppdatere så fort jeg kan ;)

VIKITG informasjon kommer senere på kvelden.

Germaner og Latias, dere kan få prøve dere i kveld hvis dere har tid og lyst. Ellers så får ingen andre nye være med inntil videre.

Jeg har tid;)

Legg meg til på Psn: Hamit47

Lenke til kommentar

Du kan jo bare prøve å få han til å lage en :p

Det er vel 7 som kommer til å bli kastet ut av laget utifra lista i førsteposten. Nextlivee står der enda så utenom han er det 6 og da er vel vi igjen 5? Ser for meg at vi blir maks 7 stykker på laget etter vi har ryddet opp slik at vi kan samkjøre oss mer, spille oftere og mer seriøst.

Regna meg deg selv om du ikke hadde skrevet her Fontastic ;)

Lenke til kommentar

Ah okey :)

Mulighet for å spille mot dere i helga? Har ikke PSN connection før da. Lederen kan jo ta å adde meg på PSN: kekzneb

så kontakter jeg dere i helga :)

Laget heter forøvrig Norwegian Legends. Har vært på 10,ende på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...