hamza3012 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heisann Jeg bare lurte på om dere hadde en ledig plass? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heisann Jeg bare lurte på om dere hadde en ledig plass? Ser ut som det har blitt en pause i spillingen gitt. Lenke til kommentar
jokolse Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hvis de har en pause i spillinga . så trenger laget mitt folk Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Blir dere med å starte opp igjen litt etter jul? Savner klubbspilling Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Blir dere med å starte opp igjen litt etter jul? Savner klubbspilling Jeg er med! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis noen er intressert i spilling før jul, så er ejg emd på det og. Ferdig med alt som har med skolearbeid å gjøre Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg er med igjen jeg. Jeg har prøvespilt for en annen klubb i mellomtiden så noen må invitere meg tilbake til klubben. Men vi må kaste ut alle de som ikke er aktive og bli strengere, ellers kommer det alltid til å bli sånn at vi ikke gidder til slutt og taper mye mer enn vi vinner. De jeg syntes skal ut av klubben, med mindre de henvender seg her er: -Nextlivee (han har skiftet til en annen klubb) -BaltusBrun/Colozal, får aldri spilt pga. detter ut med mindre noe har hendt -Thorvaldo, er/var altfor sjeldent med -Tlf, har ikke skaffet seg FIFA så da kan han like godt strykes fra lista -Schjellin, var med 1 eller 2 ganger, og når vi spurte var han opptatt, borte eller gadd ikke Resten kan få en frist til julaften på å svare på om de skal være med å starte opp FeskeFette. Noen synspunkter? Endret 13. desember 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg re-joiner! har ikke spilt på flere måneder nå da, men det får bare være ... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 DU er en av de bedre så det gjør ikke noe Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er med igjen jeg. Jeg har prøvespilt for en annen klubb i mellomtiden så noen må invitere meg tilbake til klubben. Men vi må kaste ut alle de som ikke er aktive og bli strengere, ellers kommer det alltid til å bli sånn at vi ikke gidder til slutt og taper mye mer enn vi vinner. De jeg syntes skal ut av klubben, med mindre de henvender seg her er: -Nextlivee (han har skiftet til en annen klubb) -BaltusBrun/Colozal, får aldri spilt pga. detter ut med mindre noe har hendt -Thorvaldo, er/var altfor sjeldent med -Tlf, har ikke skaffet seg FIFA så da kan han like godt strykes fra lista -Schjellin, var med 1 eller 2 ganger, og når vi spurte var han opptatt, borte eller gadd ikke Resten kan få en frist til julaften på å svare på om de skal være med å starte opp FeskeFette. Noen synspunkter? Hvilke klubb har du prøvespilt for? Nederlaget? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jo, det stemmer, han tok faktisk plassen min. Så eg står uten klubb. Endret 13. desember 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bra å høre at så mange blir med Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er med igjen jeg. Jeg har prøvespilt for en annen klubb i mellomtiden så noen må invitere meg tilbake til klubben. Men vi må kaste ut alle de som ikke er aktive og bli strengere, ellers kommer det alltid til å bli sånn at vi ikke gidder til slutt og taper mye mer enn vi vinner. De jeg syntes skal ut av klubben, med mindre de henvender seg her er: -Nextlivee (han har skiftet til en annen klubb) -BaltusBrun/Colozal, får aldri spilt pga. detter ut med mindre noe har hendt -Thorvaldo, er/var altfor sjeldent med -Tlf, har ikke skaffet seg FIFA så da kan han like godt strykes fra lista -Schjellin, var med 1 eller 2 ganger, og når vi spurte var han opptatt, borte eller gadd ikke Resten kan få en frist til julaften på å svare på om de skal være med å starte opp FeskeFette. Noen synspunkter? Jeg var med 2 ganger, jeg ble spurt 3 ganger. De 3 gangene satt jeg enten på fylla, Otta Cup eller hos en kamerat. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er med etter jul igjen jeg. Savna lag spilling Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Fint å høre at folk er positive til å starte opp igjen. Håper vi får spilt noe i ferien, og forsetter med noen kamper i helgene fra nyttår. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Går det an å utvide klubben? har veldig lyst å være med i en klubb nå. Har spilt det endel så jeg kan det. Vis det er noen som er med i noen andre klubber så må de si ifra Går det an å utvide klubben? har veldig lyst å være med i en klubb nå. Har spilt det endel så jeg kan det. Vis det er noen som er med i noen andre klubber så må de si ifra PSN'en min er grefstad12 så bare legg meg til Lenke til kommentar
FernandoTorres Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fint å høre at folk er positive til å starte opp igjen. Håper vi får spilt noe i ferien, og forsetter med noen kamper i helgene fra nyttår. Så lista du satt opp, over de som er inaktive på laget deres. Er det mulighet for å være med, eller er det fullt? For å gi et greit inntrykk kan jeg si at jeg har 71 seire og 45 tap online(vanlig spill, dog). Har også spilt litt lagspill(er i en lagspill periode nå hvor jeg forbedrer meg, da jeg ikke har spilt det nok) Så hvis det er en plass ledig, melder jeg meg til tjeneste hvis dere vil ha meg Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvor god er din virtual pro? Men er ikke opp til meg å bestemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå