ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Det er ofte tilfeldig hvem som blir kaptein, så da ma alle ha lagret formasjonen og takktikken vi bruker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tilfeldig å tilfeldig, er den som er øverst på lista i garderoben det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er ofte tilfeldig hvem som blir kaptein, så da ma alle ha lagret formasjonen og takktikken vi bruker. Hvor og hvordan lagrer jeg den? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gå på "min Klubb" fortsett til du ser alle de som er på laget, klikk på Zindre og velg "Sjekk EA skap" og last ned formasjon og taktikk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Tilfeldig å tilfeldig, er den som er øverst på lista i garderoben det. Trodde det var det. Siden noen ganger når jeg har trykt x er det alltid jeg som har blitt kaptein og andre ganger ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har du lagt det ut slik at vi får lastet det ned da? Nei, men dere kan jo bare se enten der eller her på diskusjon mens dere lager formasjonen selv, før en kamp. Sindre gidder du å gjøre det Luna nettopp sa? Jeg får ikke gjort det nå siden jeg er i Trondheim Hvilke posisjoner ønsker du å ha, Luna? Primært spiss/ving, men er åpen for ANY og noe på midten også. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg synes du spilte veldig bra som LS da vi spilte med United før en dag, men da hadde vi ikke denne formasjonen, og jeg synes du burde spille ST nå med denne formasjonen. Det funka veldig bra med angrepsspillet da jeg spilte møtende RS(->CF) og du var litt mer LS->ST, om jeg blir "fast" CF vil jeg gjerne ha deg som ST siden du setter så mange sjanser rett i mål Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg synte volden burde være St og Luna Cf med 2b og Thorvaldo på hver sin kant. Volden er ikke god til noe annet enn spiss og har forbedret seg mye siden vi startet opp. Det fungerer spesielt bra med passningsspillet mellom meg, Thorvaldo og volden. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Volden sa til meg at han syntes han spilte best som kant og at han ville fortsette med det... Mente du at Thorvaldo skulle spille LM og jeg RM? Endret 5. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nå har jeg satt navn på de forskjellige posisjonene jeg tror vil passe: (Jeg hater paint siden jeg er vant til Photoshop, så det ble ikke så fint xD) Kurt Grusom og Eivou er jeg litt usikker på, derfor satt jeg dem midt imellom Endret 5. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser brukbart ut, finner fort ut om jeg suger i posisjonen du satt meg Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg føler jeg har blitt bedre som ST enn det jeg var før, men kan jo spille kant også det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det går jo også an å prøve med: Volden: ST Luna: CF Thorvaldo: LM 2B'1: RM Sindre: ANY Tlf.: CM Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ja vi kan jo prøve det, skal vi prøve å få til en gang og spille alle sammen se hvordan det går? hadde vært litt lurt å se hvordan vi spiller med hverandre alle sammen. Er det noen som er med å spiller i kveld? bare hvis dere har tid ;P er ikke noe must Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kan nok ikke før på onsdag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 GARDEROBETID i kveld? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hmm... skal vi si 20.00? eller 21.00? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lastet ned taktikk og formasjon fra sindre. Noen må invite meg for at jeg skal få joinet, virker det som Jeg kan _kanskje_ være med kl. 8 i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå