Meh. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei tror dere jeg kan joine laget det ekke noen andre alg å joine så fant æ detta Kozybear Hva med å starte et lag selv? Det er sikkert flere som vil være med Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nå ligger vi på 74. plass i Nord Europa, 3 plasser bak dere i Nederlaget Lenke til kommentar
Kozybear Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei tror dere jeg kan joine laget det ekke noen andre alg å joine så fant æ detta Kozybear Hva med å starte et lag selv? Det er sikkert flere som vil være med ok ska prøve Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Litt usikker på om jeg får vært med å spilt så mye i helga, men dere andre kan jo bare spille for det Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 I helga, så tror jeg og håper at jeg kan være med, dersom noen av dere er gira på å spille. Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er med både idag og imorgen... Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Tror jeg kan idag, og imorgen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Kan hende jeg er med på en kamp eller tre i kveld, men det blir ikke så mange. I morgen kveld er jeg derimot opptatt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tviler på at jeg blir med idag... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er med på litt kanskje. Skal tidlig opp i morgen, så må ikke bli så seint. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) jeg slutter i klubben, dette grunnes alt for lite aktivitet, men det har vært kjempe hyggelig å være med i denne klubben pga. hyggelige karer. Takk for alt, og farvel! Endret 14. november 2009 av Norsk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Takk for kampene, Norsk! Snakker du om at du har vært for lite aktiv, eller at vi ikke spiller ofte nok? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Regner med at det er fordi at han detter ut av kampen hele tiden, som en grunn. Synd du ikke er med videre Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 EG tror det er pga klubbens lave kamp ratio. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror jeg må sette meg ut av laget en stund framover. Har altfor mye lekser og div. skolearb. i tillegg til at CoD:MW2 og FM2010 står høyere enn Fifa10 dessverre. Kommer til å prøve meg i juleferien. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg lurer på om vi ikke skal ta en aldri så liten pause hele laget like godt Jeg har mye å gjøre selv, og en pause kunne gjort seg selv om det er litt tidlig... Hva synes du sindre? Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 En pause høres lurt ut... da får vi kanskje mer motivasjon til å spille mer etter pausen... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva med noen avskjedskamper mot Nederlaget før dere kaster inn håndklet? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nå har jo nextlive, sattern og norsk sluttet... Pause kunne kanskje vært greit. Men syns folk kan forsette å være med i klubben og så kan vi heller ta noen kamper innimellom om motivasjonen ikke er på topp. Jeg for min del holder på med FM10 og spiller nesten kun fifa med venner. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 De som er med kan jo bare spille. Alltids noen som har tid en gang i helga eller noe sånt. At det ikke er så mange kamper midt i uka gjør ikke noe. Uansett spiller vi bare for morro skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå