Kriss^ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen som er med nå ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kan sikkert bli med nå straks Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kan ikke før i morgen. Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Håper alle er klare til kamper i kveld Mye bra spill igår Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Må også nevne at vi for øyeblikket er blandt de hundre beste klubbene i Nord-Europa! Vi ligger på 100.plass med 533 poeng og 4 seiere, 2 uavgjort og kun 1 tap! Tror bare kampene mot lag fra vår egen region (Nord-Europa) teller og vi har tydeligvis gjort sakene våre veldig bra mot disse lagene! På verdens basis har vi 952 poeng med 12 seiere, 4 uavgjort og 26 tap... (altså litt dårligere statistikk her) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Må også nevne at vi for øyeblikket er blandt de hundre beste klubbene i Nord-Europa! Vi ligger på 100.plass med 533 poeng og 4 seiere, 2 uavgjort og kun 1 tap! Tror bare kampene mot lag fra vår egen region (Nord-Europa) teller og vi har tydeligvis gjort sakene våre veldig bra mot disse lagene! På verdens basis har vi 952 poeng med 12 seiere, 4 uavgjort og 26 tap... (altså litt dårligere statistikk her) Det hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er ikke sikker på om jeg blir med i dag. Har skikkelig hodepine, tok vaksinen for svineinfluensa i går og skjenner bivirkningene Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Nei, nei du falt for den dritten Synd du ikke kan være med i kveld, men det er vel flere andre som kan? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, nei du falt for den dritten Synd du ikke kan være med i kveld, men det er vel flere andre som kan? Dessverre, er fortsatt bortreist. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har vært jævlig dårlig med fifa i det siste grunnet jobb+skole, og i kveld er jeg nok ute så vi sees kanskje i morgen/neste uke. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Fint at du sier ifra Sattern Du har vært greit aktivt med ellers så det gjør ikke noe at du ikke er med en helg Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, begynner å bli mye å gjøre utenfor spillverdenen også, men skal nok få pressa inn noen timer snart. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ibux og mye drikke hjalp på hodepinen, så jeg er klar til spilling Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Haha, nice. Skal vi møtes på MSN kl. 9 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Kozybear Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei tror dere jeg kan joine laget det ekke noen andre alg å joine så fant æ detta Kozybear Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Klubben er full inntil videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå