Meh. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Øystein/nextlivee gadd ikke å bli med i klubben alikevel, pga. at vi ar så mange. Da trenger vi fortsatt en til som kan ta rollen som any med mindre noen av nåværende medlemmer vil prøve seg i rollen.Da er vi 10 på blokka. Det var synd. Han spilte godt den tiden han spilte Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er garantert med å spille ikvled Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Otta Cup for meg idag også. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Flott å se at dere har klart å stable klubben på beina igjen etter en litt usikker periode. Gleder meg veldig til å spille mot dere i kveld. Dere må ha lykke til Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Om vi er nok folk til å spille 19.00 kan vi jo gjøre det selv om Sindre ikke er med Det er United kamp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Om vi er nok folk til å spille 19.00 kan vi jo gjøre det selv om Sindre ikke er med Det er United kamp At jeg ikke huska det... Jeg har mye å gjøre, greit nok, men jeg har jo fått med meg at United spiller i dag... Så lett er det å glemme Oki, da venter jeg nok litt lenger før jeg er med å spiller... Endret 31. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 La meg få høre på MSN når dere er klare og United-kampen er ferdig Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Dobbeltpost pga. gladmelding Nextlivee blir med i klubben, på en betingelse. Det er at Fontastic også får være med. Da er stallen bred nok at vi kan få 10vs10 trophy eller kjøre to kamper likt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er alle klare for kamper nå? Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Håper vi kan få til noen kamper på fredag og lørdag kveld... Jeg er ihvertfall klar for å finpusse samspillet både fredag kveld og lørdag kveld Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skal si dere bet fra dere på lørdag Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var gøy å spille mot dere på Nederlaget. Var ganske jevnt. Jævlig kjipt at dere scorte i det 90. min i 2.kampen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kaller det høy moral i laget...Er som med United det, maler og maler til dommeren blåser.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Dere må innrømme at vi ikke spilte så verst, siden vi kun er meg 2B, og Kriss som er igjen og det har kommet ca. 7 nye folk Vi var vel 6 stykker når vi spilte mot dere(?). Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Syntes dere spilte veldig bra. Håper dere er litt færre nestegang vi møtes, sånn at vi får til spillet vårt bedre. Var forøvrig jeg som headet inn målet på overtid i siste kampen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er førstepost oppdatert! Jeg regner med at jeg kan spille på fredag og lørdag, men helst litt tidlig (19-tiden ) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Da prøver vi å få til noen kamper i morgen en gang De fleste kan vel i det minste være med etter Senkveld eller fra halv 10? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 bare å gnell til meg på msn det! jobber seint både fredag og lørdag, men d ordner seg! Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er med etter halv 10 i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå