a20legend Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sendte en forespørsel om å bli signert for FeskeFette FC idag, men fikk som svar at "denne klubben har nådd maks antall forespørseler for adgang"... Håper det er plass til meg også Min virtual pro har 75 i total skills. De beste egenskapene hans er: Spenst: 83 Skuddstyrke: 83 Blikk: 82 Kort pasning: 80 Lange pasninger: 79 Skal nå begynne å trene de defensive egenskapene... Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Må også trene de defensive egenskapene Har 80/81 overall skuddstyrke: 90 Blikk: 90 Skuddplassering: 92 Tempo: 90 Driblinger: 87 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er FeskeFette FC interessert i å spille en kamp mot Nederlaget FK i løpet av kvelden? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er FeskeFette FC interessert i å spille en kamp mot Nederlaget FK i løpet av kvelden? Om ikke Sindre kan i kveld, tror jeg nok dessverre ikke det passer så bra i og med at vi ikke har fått satt en person som fast ANY enda. Sindra har hatt problemer med disconnect fra EA-serverne osv, så det hadde vært greit om vi kunne venta en stund Jeg er borte til helgen så jeg kan dessverre ikke da heller ... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Skal vi spille mot dere må det nok bli i en helg. Og vi må spille inn laget mer og få med 2-3 siste folka. Hvor mange er dere i Nederlaget? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kan sikkert være med å spille litt nå utpå kvelden, tror min virtual pro er 79/80 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Dere andre kan jo bare spille selv om jeg ikke er med, bare pass på å få lagra taktikken vi bruker. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dere andre kan jo bare spille selv om jeg ikke er med, bare pass på å få lagra taktikken vi bruker. Men det er fint om du er med når vi skal ha folk på prøvespilling Også er nok du den som egner deg best til ANY så lenge Tlf. ikke har fått igjen PS3'n. Uansett har jeg ikke så mye tid den nærmeste tiden (fram til etter helgen) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi kan gjerne ta det etter patchen har kommet, vi i Nederlaget sliter litt med at vi faller ut selv. Vi er en 5-6 stykker, bare folk fra forumet her. Men vanligvis er vi 3-4 som spiller. Vi kan kanskje prøve å sette et tidspunkt et stykke fram i tid, til helgen kanskje? Kjøre en best av 5 runde? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Nja, kanskje på lørdag, men i så fall holder det med best av 3 i første omgang Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg kan ikke til helgen, men jeg kan sikkert neste helg Endret 26. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Klarer vi ikke å få spilt NOEN kamper ? Vet dere holder på med Uncharted, men går jo an å få spilt litt på kvelden forde. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Klarer vi ikke å få spilt NOEN kamper ? Vet dere holder på med Uncharted, men går jo an å få spilt litt på kvelden forde. Jeg kan ikke få spilt noen kamper i helgen, men til neste uke får jeg nok tid Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg setter opp en økt på Fredag kveld og Lørdag Kveld. Ti lde som blir med så bare skriv ned her i tråden. Forresten, vurderer jeg å gi meg for Feske Fette. Ja, jeg forstår at dere har fått uncharted og at det er godt, men dere har ansvaret for en klubb, og kan sette av kansje en time eller noe sånnt til klubb på FIFA. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Trekker med fra prøvespilling, har funnet en klubb alt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Få til kamper i kveld? De som vil prøvespille kan være med også. Er klar kl. 22.00 Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg kan spille ikveld... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg kan spille ikveld... Fint legg til z1ndr3 på PSN så kontakter jeg deg når vi er nok folk til å spille Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det kamp mot Nederlaget også da eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan ta en i det minste hvis vi blir nok. Vi mangler i det minste 1 eller kanskje 2 snetrale spillere i kveld Savner avsluttningsferdighetene dine Judas SideSwipe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå