Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Siden Uncharted 2 ikke kom hit heller, har jeg forhåpentligvis tid til å bli med i kveld Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er med når som helst, bare skriv i denne tråden hvis dere er klare. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som er med å spiller et par kamper nå? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg må bare gjøre ferdig en lekse i norsk, så er jeg klar. Tror det tar alt fra 10-25 min, men er litt usikker. Tror ikke egentlig at det trenger å ta så veldig lang tid. Det er fint om dere andre tar et par kamper før jeg er klar, så slipper jeg å vente på at dere skal svare på om dere er med eller ikke Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fortsatt mulighet for å prøvespille? Jeg har spilt mye midtstopper, så jeg føler jeg er best i det, men kan også spille spiss og Høyre ving. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå er jeg klar om noen andre blir med! Fortsatt mulighet for å prøvespille? Jeg har spilt mye midtstopper, så jeg føler jeg er best i det, men kan også spille spiss og Høyre ving. Det kan godt være mulig vi kan få til. Er du klar for 2-3 kamper nå? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå er jeg klar om noen andre blir med! Fortsatt mulighet for å prøvespille? Jeg har spilt mye midtstopper, så jeg føler jeg er best i det, men kan også spille spiss og Høyre ving. Det kan godt være mulig vi kan få til. Er du klar for 2-3 kamper nå? Alltid, midtstopper eller ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) skal vi spille nå eller? Noe som er seriøst galt med nettet atm, men prøver å spille allikevel Endret 14. oktober 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg bytter PC og kommer på MSN nå straks. Fint om så mange som mulig er med i dag Schjellin, det er fint om du kan sende meg og Sindre PM med msn-adresse EDIT: Jeg tror nok ikke jeg kommer til spille til noe seinere enn til 23 siden jeg må tidlig opp i morgen Endret 14. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kontakt meg på msn når flere er klare for å spille. Schjellin du kan prøvespill. Du trenger ikke å spile midtstopper hele tiden, men det er fint om du kan spille i litt forskjellige deffensive roller. Deff. midt, stopper og back. PSN din? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kontakt meg på msn når flere er klare for å spille.Schjellin du kan prøvespill. Du trenger ikke å spile midtstopper hele tiden, men det er fint om du kan spille i litt forskjellige deffensive roller. Deff. midt, stopper og back. PSN din? Eleros er mitt psn navn, tar di deffansive rollene jeg null stress. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Alle som er med i klubben! Spill med virtual proen deres så mye som mulig slik at han i det minste får 75 overall. Stor fordel når vi spiller over nettet mot andre folk som har spilt en god del allerede. Fyren min har 74 nå og har 5 i skill moves Han er cb men er like god som spiss Endret 14. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lukter en deby idag. Spennende spiller denne Schjelle. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som er med etter kl. 20 i dag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Etter kl. 21.00 kan jeg kanskje være med Endret 15. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er med! Bare send meg en PM eller skriv her når dere er klare, så bytter jeg PC Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Noen som er med nå, eller om et kvarter? Endret 15. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen andre enn meg og Baltus som er med på et par kamper nå eller senere? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Er vel med jeg og, men trenger en fjerde dude Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis folk fortsatt er interessert i å være med i klubben er det plass til 2-3 spillere til. Trenger kant og midtbanespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå