wûst Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kan være med i dag/hele kveld/natt, skal spise middag om en halvtime eller noe, så blir det Fifa Legger til msn din, Sindre. Og; Tror ikke jeg har PSN til noen av dere, min er forøvrig "satal0207". Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Fint Sattern Skal selv spise nå, og skal kanskje se et tv program som starter kl. 8 men kan spille resten av kvelden. Vi må få ordna en liste over klubbens spillere og posisjonene deres en gang i kveld. Er dumt hvis halvparten eller flere av virtual pro'ene er spisser Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Er det ikke mulig å fordele skills points selv? Se at du skal være midtstopper, men så har du 80 i ball skills/finishing etc, kan man ta points fra de å fylle opp på marking/tackle? EDIT: Fant det ut faktisk, er jo bare å skifte posisjon... Endret 10. oktober 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Tapte dere bare etter jeg stakk Jævla tapere Neida Skal prøve få til et par kamper i kveld? De som spilte i går pluss Sattern. Hvis mange kommer på msn og skal spille i kveld kan vi diskutere taktikk, formasjon og hvilke som spiller hvor EDIT: Nå er klubbreglene oppdatert! Sender det til deg senere 2b1 Generelle klubbregler: - Hver enkelt spiller har en fast primær posisjon! Man har også 2 sekundærposisjoner. - Hvis noen går lei av å spille en posisjon kan man bytte, så lenge man blir enig med de andre i klubben. Ikke bytt posisjonen til proen din uten å ha sagt ifra! - Kravet for at man beholder plassen i laget er at man spiller noenlunde aktivt. Minst et par kamper i uken. Hvis man ikke er aktiv i tråden på 3 uker blir man kastet ut. - Hvis man ikke kan være med, så si ifra. Har man gyldig grunn (ferie, hyttetur, prøver osv.), blir man selvfølgelig ikke kastet ut. - Ikke rakk ned på hverandre fordi noen gjør det dårlig. Gi hverandre råd og tips. - Kaptein finner en motstanderklubb. - Vi kommuniserer over MSN før, under og etter kampen. - Før vi skal spille samles vi i Dressing Room før vi stikker til Match Room 1 Spillsituasjoner: - Ikke gå ego, og tenk på at du spiller i ett lag! - Ikke prøv å drible eller finte, med mindre det kun er 1 spiller og/eller vi leder med 3 mål. - Ikke hold inne løpeknappen hele tiden (R2) da man bare vil slite ut spilleren sin. - Selv om man ikke har ballen, så hold følge med hvor du løper. Bruk radaren! - Hold deg mest mulig til posisjonen din. Er man midtstopper ligger man igjen, er man spiss ligger man på topp. - Tenk ut neste trekk før du får ballen, så man er klar til å sentre hvis man har mange motspillere rundt seg. Forsvar: - Når man takler en som kommer imot skal man ikke spurte, og det kan være lurt å bruke L2. - En spiller går på av gangen, de andre følger motstanderens spillere og løper i sikring bak førsteforsvarer. - Ikke gjør unødvendige taklinger, med mindre man stopper en viktig overgang uten å få kort. Er motspiller feilvendt, aldri bruk firkant. - Klarer når du må. Gjerne for ofte, enn for lite. Husk å bruke O og ikke firkant. - Kaptein må ikke gå ut med keeper for ofte, da det er veldig lett å lobbe over. Dobbelt-tap trekant for å be keeperen om å holde seg på streken. Midtbane: - Frispark på egen banehalvdel og rundt midten skal slås så langt opp som mulig til en av spissene, eller fort til nærmeste ledige spiller. - Vi prøver å spille oss igjennom på midten med gjennombrudds- og kjappe passninger. Angrep: - Er man pressa og har mange motspillere rundt seg, spill en enkel støtte pasning og stikk på nytt løp. - Når man kommer alene mot keeper så er det ofte lurt å ta ett lite steg mot siden før man skyter. Da går ikke skuddet rett i keeper. - Lobb hvis keeper kommer i møte. - Prøv å slå frispark, cornere, innkast osv. på en ledig medspiller eller der det er mange medspillere. - Det er greit å legge innlegg, men ikke gjør det for ofte da det ikke alltid er lett å vinne hodedueller. Slå en 45 i stedet hvis man har muligheten. - Frispark fra 16-20 m er skuddhold. En av de enkleste måtene å score på er å sikte mot siden av målet/krysset, holde venstrespaken rett opp, og ½ til 2/3 med kraft. Da dupper ballen ned i krysset. Lær deg å lese! Jeg skrev jo at vi vant siste kampen 2-1 Da spilte vi faktisk ganske bra i tillegg Jeg kan være med i dag/hele kveld/natt, skal spise middag om en halvtime eller noe, så blir det Fifa Legger til msn din, Sindre. Og; Tror ikke jeg har PSN til noen av dere, min er forøvrig "satal0207". Jeg adda deg for noen dager(en uke(?)) siden Endret 10. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Viser seg at jeg har PSN til både deg og Sindre Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja, deg har jeg spilt mot også tror jeg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Skal vi prøve å spille nå? Hvor mange blir med? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Blir det flere kamper eller? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som har lyst å spille, legg meg til som venn: FuRyFaX Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Blir det flere kamper til uka eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det blir alltids noen kamper i uka, men flest i helga Får Uncharted 2 i posten uka her så det blir mye det, men skal få pressa inn noen kamper med klubben også Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det blir alltids noen kamper i uka, men flest i helga Får Uncharted 2 i posten uka her så det blir mye det, men skal få pressa inn noen kamper med klubben også Det gjør jeg også, så det er mulig det blir litt færre kamper på meg denne uka Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det blir alltids noen kamper i uka, men flest i helga Får Uncharted 2 i posten uka her så det blir mye det, men skal få pressa inn noen kamper med klubben også Det gjør jeg også, så det er mulig det blir litt færre kamper på meg denne uka Jeg har høstferie, så det blir en Uncharted 2 på meg også Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan spille nå Kommet tilbake fra ferie og må bare trene fifa litt inn. Hater de EA serverene, jeg har 7-3 i stats online, men kunne fort ha hatt 10-0 fordi jeg har tapt 3 kamper på å miste forbindelsen til serverne Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 vi MÅ ta en match i løpet av uka. Lenge siden sisst vi har såillt Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kan i dag, dette kan være siste sjans på lenge, siden i morgen kommer Uncharted 2 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan gjerne være med i kveld/natt. Når får jeg vite om jeg får være med i klubben egentlig? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Dere som prøvespilte forrige helg er med. Dere var langt ifra direkte dårlige så dere får lov til å være med Kan kanskje spille noen kamper i kveld mellom 21.00-23.00 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hørtes bra ut! Skal uansett opp kl 5 i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå