Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er for at mange kan være med, så lenge de spiller aktivt, følger klubbens regler som står i førstepost og ikke suger balle (altså er skikkelig dårlig).

Ja, men ikke for mange... "Prosjektet# vi testet ut i fjor funka ikke så bra...

EDIT: Norsk, det er jo bra med erfaring, men man behøver ikke vær god for det :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
hvordan er det denne prøvespillingen foregår egentlig?

Før Luna/SideSwipe bytta klubb tenkte vi å spille ca 3 kamper med hver av dere for å se hvem som kan passe til spillestilen, og hvem som passer hvor på banen. Nå er vi vel hovedsaklig ute etter (minst) to midtbanespillere, en eller to any-er, og kanskje en LS(?) Er der ikke noe sånt vi er ute etter sindre? Eller skal vi ta inn enda fler?

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke mulighet denne uka (EA, ikke fiks serverne..) pga at jeg er på høstferie hos bestemoren min. Jeg har dermed ikke tilgang til PS3 og kommer ikke til å være tilgjengelig for testspilling på søndagskvelden tidligst.

Lenke til kommentar

Ser at klubben deres ikke er helt etablert enda. Er en del brikker som må på plass. Når dere har etablert klubben hadde det vært morro å arrangere en kamp mellom de to klubbene på diskusjon.no. Det er dannet en ny klubb med kjernen fra den gamle klubben diskusjon.no. Den nye klubben heterNederlaget. Ser at det på FIFA10 er mulig å utfordre andre klubber, og det er i den sammenheng jeg tenkte det hadde vært morro å spille en ren diskusjon.no duell :) Ta kontakt hvis det skulle bli aktuellt. Lykke til videre med FeskeFette.

Lenke til kommentar
Ja, det kunne blitt gøy, steen_jadd ;) Vi må bare få spilt noen flere kamper og finne "formen" :p

Er det "Nederlaget" Luna/SideSwipe joina?

Regnet med dere trengte et par kamper for å komme inn i klubbmodus. Ser at det er en del nye som må finne sine plasser i klubben.

Det stemmer at Luna er med oss. Han blir vel en slags "Owen" for dere da, dette ser ut til å bli et hatoppgjør :p

Lenke til kommentar
Så kan du skrive hvilken posisjon vi trives best i. :)

Jeg trives best som SPISS eller HOM :)

Jeg tror ikke det er så viktig enda i og med at vi får vite det når vi kontakter dere og snakker sammen før kampene.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

I fjor erfarte vi vel at mange forskjellige som spiller hver sin posisjon i forsvar, bare blir surr. Det beste er om en spiller any (og styrer i hvert fall alle i forsvar), en RS, en LS, en RM, en LM og muligens en eller to som sentral midtbane. Jeg tror ikke vi bør satse på å lete etter forsvarspillere om det ikke er noen som spiller godt sammen og skjønner hverandres tankegang ganske godt.

Det vi trenger er vel hovedsaklig flere midtbaner, muligens en eller to som kan være spiss,men kan gå ned til midtbane om det skulle trengs, og muligens en ANY.

Lenke til kommentar
Nå er det kun mulig at bare en er ANY. Men det hadde vært gøy om vi kunne fått 10 vs 10 trophyet

Ja, men når du og Tlf. eventuelt ikke kan spille, kan det være greit å ha noen ekstra ANY'r i bakhånd ;)

Vi får vel satse på å bli ca 10 (aktive) medlemmer da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...