Bosch Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vil ha cup i kveld? PSN: Holy_Diver92 Lenke til kommentar
panthex231 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er med og spille idag. PSN : Panthex Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Eg er klar idag...vet ikke HEEEELT når enda..men blir vel ikveld engang, dere som har meg på msn, bare gi en lyd Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet at dette er litt off-topic, så fjern det administrator hvis du vil. I så fall, er det noen andre som har problemer med fifas servere. Jeg er ofte pålogget på PSN, men så plutselig blir jeg logget av Fifas servere uten at jeg er logga av PSN. Hva kommer det av? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Skjer med meg ofte også. Er vel rett og slett EA som har for dårlige servere som ikke har kapasitet nok til alle samtidig. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje det ordner seg, serverene har jo ikke vært lenge oppe Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå sitter jeg på flyplassen på vei hjem! Løper ned og kjøper FIFA første sekkundet jeg kommer hjem. Kansje vi allerede kan få spillt litt i dag? Gleder meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Høres bra ut! Gleder meg til endelig å få spilt litt klubb nå.. vi har jo bare spilt 2 kamper, og de ble ikke ferdigspilt pga disconnect... Jeg er med ikveld om noen andre er med Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei og hå. Ville bare si at eg trekker meg fra klubben, var på prøvespill for en annen klubb og fikk plass der så eg har derfor valgt å flytte på meg. Men ønsker alle dere lykke til videre med klubben, mange gode spillere hos dere, så dette går nok fint. Takk for maaaange gode kamper sammen med dere, og takk for meg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gir opp online inntil EA fikser serverne sine. Får aldri spilt i mer enn en omgang før jeg mister tilkoblinga. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei og hå. Ville bare si at eg trekker meg fra klubben, var på prøvespill for en annen klubb og fikk plass der så eg har derfor valgt å flytte på meg. Men ønsker alle dere lykke til videre med klubben, mange gode spillere hos dere, så dette går nok fint. Takk for maaaange gode kamper sammen med dere, og takk for meg Det var synd... Hvilke klubb har du prøvespilt for? Lykke til videre Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kunne godt tenke meg å prøvespille.. Lenke til kommentar
jespah Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan er status i klubben? Noen muligheter for å skaffe seg "Lagspiller/Team Player" trophy'en om man joiner? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei igjen! Jeg er fortsatt med!! Har hatt en down periode med spilling nå, men skal få kjøpt inn FIFA 10 til helga. Da er jeg definitivt med å spiller igjen! Har savna klubb spill ja. Dagen er ikke helt den samme uten T Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hei igjen! Jeg er fortsatt med!! Har hatt en down periode med spilling nå, men skal få kjøpt inn FIFA 10 til helga. Da er jeg definitivt med å spiller igjen! Har savna klubb spill ja. Dagen er ikke helt den samme uten T Godt å høre (lese)! Håper Tlf. dukker opp med fiksa PS3 snart... Endret 7. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis det enda er ledige plasser kan jeg prøve meg, spiller helst midtbane og oppover, men kan til nød spille back Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er fortsatt med! Noen som blir med i kveld? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Som sagt tidligere, vi skal teste dere først, men vi vet ikke når pga. problemer med EA-servere... Vær tålmodige, så kontakter vi de som skal prøvespille, når det passer for oss. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er for at mange kan være med, så lenge de spiller aktivt, følger klubbens regler som står i førstepost og ikke suger balle (altså er skikkelig dårlig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå