Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Luna, du hadde dame før? Fortell! :p

 

Hysj hysj :lol:

 

Rekruteringsopplegget hørs helt ok ut etter min mening, enig i at vi andre får spilt oss litt inn og samkjørt oss litt før vi begynner å teste ut andre, men eg kan vertfall gå god for at BaltusB kan sine saker i Fifa..han har tilogmed slått MEG, og det skal litt til....eller..har du det? :p

 

Jo jo takk! Det står vel 1-5 til deg mellom oss totalt :)

Lenke til kommentar

Er med på et par kamper i kveld jeg, så lenge det er etter kl. 9 eller noe i den duren. Venter til nærmere neste helg eller slutten av neste uke før folk prøvespiller a?

Husk å spille med Virtual Pro'ene deres så de blir bedre. Min har 71 overall, er CAM og har nr. 13 :p

 

 

EDIT: Hvis du Baltus er hjemme igjen fra Frankrike kan du jo kanskje bli med i kveld hvis SideSwipe og 2b er klare.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Er med på et par kamper i kveld jeg, så lenge det er etter kl. 9 eller noe i den duren. Venter til nærmere neste helg eller slutten av neste uke før folk prøvespiller a?

Husk å spille med Virtual Pro'ene deres så de blir bedre. Min har 71 overall, er CAM og har nr. 13 :p

 

 

EDIT: Hvis du Baltus er hjemme igjen fra Frankrike kan du jo kanskje bli med i kveld hvis SideSwipe og 2b er klare.

 

Sorry Sindre, ekke hjemme før Tirsdag :(

Lenke til kommentar

Det er ikke for sent å bli med, nei ;)

 

Vi har ikke fått startet opp på FIFA 10 enda, så vi har fortsatt ikke fått testet ut noen av dere som ikke har vært med før.

 

EDIT: Er det noen som vet om man fortsatt må være tre stykker for å spille klubb?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hvis du leser litt over deg og en side tilbake ser du at du kan prøvespille en gang neste uke ;)

Men nå er det vel ca. 4-5 som skal prøvespille, så konkurransen blir tøff om de siste ledige plassene ;)

 

Skal vi prøve å bli fire som spiller i kveld?

 

Gjerne det! Håper bare vi slipper lagg i dag :roll:

 

Første kampen i går lagga konstant, mens den andre lagga innimellom :thumbdown:

 

Jeg er med i dag, Sindre er med, Kriss er vel ikke med(?), Luna er du med? Fredrik95 og Thorvaldo, hvor blir det av dere?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...