Meh. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det skal ikke mye til for å slå deg, Luna. Alt man trenger er litt flaks Har dere andre (KRISS-, Sindre , og SideSwipe) blitt mer vant med FIFA 10 nå? Kan vi få prøvd oss på et par kamper i kveld eller i morgen? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Luna, du hadde dame før? Fortell! Hysj hysj Rekruteringsopplegget hørs helt ok ut etter min mening, enig i at vi andre får spilt oss litt inn og samkjørt oss litt før vi begynner å teste ut andre, men eg kan vertfall gå god for at BaltusB kan sine saker i Fifa..han har tilogmed slått MEG, og det skal litt til....eller..har du det? Jo jo takk! Det står vel 1-5 til deg mellom oss totalt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er med på et par kamper i kveld jeg, så lenge det er etter kl. 9 eller noe i den duren. Venter til nærmere neste helg eller slutten av neste uke før folk prøvespiller a? Husk å spille med Virtual Pro'ene deres så de blir bedre. Min har 71 overall, er CAM og har nr. 13 EDIT: Hvis du Baltus er hjemme igjen fra Frankrike kan du jo kanskje bli med i kveld hvis SideSwipe og 2b er klare. Endret 2. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er med på et par kamper i kveld jeg, så lenge det er etter kl. 9 eller noe i den duren. Venter til nærmere neste helg eller slutten av neste uke før folk prøvespiller a? Husk å spille med Virtual Pro'ene deres så de blir bedre. Min har 71 overall, er CAM og har nr. 13 EDIT: Hvis du Baltus er hjemme igjen fra Frankrike kan du jo kanskje bli med i kveld hvis SideSwipe og 2b er klare. Sorry Sindre, ekke hjemme før Tirsdag Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er i hver fall med i kveld! Får bare håpe det passer for SideSwipe og KRISS- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Får se..tviler..har dame besøk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 For sent å være med? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Det er ikke for sent å bli med, nei Vi har ikke fått startet opp på FIFA 10 enda, så vi har fortsatt ikke fått testet ut noen av dere som ikke har vært med før. EDIT: Er det noen som vet om man fortsatt må være tre stykker for å spille klubb? Endret 2. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Vet ikke, men tror det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ser Luna og KRISS- spiller FIFA Skal vi ta et par kamper nå? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er klar. Snakk til meg på msn hvis det blir noe Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg joiner dette laget lett Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hvis du leser litt over deg og en side tilbake ser du at du kan prøvespille en gang neste uke Men nå er det vel ca. 4-5 som skal prøvespille, så konkurransen blir tøff om de siste ledige plassene Skal vi prøve å bli fire som spiller i kveld? Endret 3. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
panthex231 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har spilt fifa mye, blant annet vant jeg en fifa compo på lan der premien var på 1000 spenn. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hvis du leser litt over deg og en side tilbake ser du at du kan prøvespille en gang neste uke Men nå er det vel ca. 4-5 som skal prøvespille, så konkurransen blir tøff om de siste ledige plassene Skal vi prøve å bli fire som spiller i kveld? Gjerne det! Håper bare vi slipper lagg i dag Første kampen i går lagga konstant, mens den andre lagga innimellom Jeg er med i dag, Sindre er med, Kriss er vel ikke med(?), Luna er du med? Fredrik95 og Thorvaldo, hvor blir det av dere? Endret 3. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Her er listen over de som ønsker å prøvespille: Pebino Marvold - PSN: M_Vold panthex231 opar - PSN: Parelius92 BaltusBrun Norsk Endret 3. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som blir med på et par kamper i dag, uten å ha folk på prøvespill? Sindre? Luna? Andre? Jeg vil spille Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er med hvis en til er med. Skal kanskje spille cup nå og men Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er med hvis en til er med. Skal kanskje spille cup nå og men SuperCup? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, men det er ingen som jeg skal spille mot som er på nå. Så hvis Sideswipe er med så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå