Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Og det er hvor mange kamper.... her er statsene mine på 09 vertfall:

 

Statistics

Played: 732 Won: 586 Lost: 144

 

En av dine "lost" var mot meg :p

 

Selv er jeg heller ingen "pro", men spiller en del FIFA fordi det er gøy. Det viktigste jeg har sett så langt i klubben er at vi tenker ganske likt, og lærer av egne og andres "feil". Jeg synes vi har kommet langt ved kun å lære av hverandre, og spille sammen ofte. Fortsetter vi slik tror jeg vi kan bli mye bedre enn det vi var i fjor.

 

Håper folk fortsatt er innstilt på å spille ofte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halloen.

 

Kunne tenkt meg å bli medlem av klubben. Kan testes i løpet av helgen hvis ønskelig :D

 

Kan du bare spille i helgene? Vi andre skal uansett ta et par kamper for å samkjøre oss litt mer før vi tar inn nye medlemmer. Vi vet ikke hvor mange dager dette kan ta, men jeg håper vi får startet opp så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er en gutt på 15 år som er en aktiv gamer. Jeg har hatt alle FIFA spillene siden 98 og jeg holder fortsatt på med FIFA den dag i dag. Jeg spiller aktivt (minst 1 time om dagen) og i helgene kan det godt hende jeg spille 24 timer så lenge jeg får i meg næring :p

Jeg har tidligere spillt med Sidewipe (eller Lunatic) som var gøyalt. Trolig er ikke 09 klubbmodus likt som 10, men jeg skal teste spillet litt før jeg setter i gang med klubb spilling.

 

Akkurat nå er jeg i frankrike så jeg får ikke noe tid til å få kjøpt FIFA 10 på Tirsag. Jeg har også mikk ;)

Lenke til kommentar
Halloen.

 

Kunne tenkt meg å bli medlem av klubben. Kan testes i løpet av helgen hvis ønskelig :D

 

Kan du bare spille i helgene? Vi andre skal uansett ta et par kamper for å samkjøre oss litt mer før vi tar inn nye medlemmer. Vi vet ikke hvor mange dager dette kan ta, men jeg håper vi får startet opp så fort som mulig.

 

Kan spille nesten hver dag. Men tenkte på at det var litt sent å begynne testingen i dag annet enn å bare spille en kamp 1vs1. Har btw spilt alle utgivelsene siden 1998, alle siden 2000 på playstation/x-box.

 

PSN-ID'en er Parelius92 for de av dere som ikke har den.

Lenke til kommentar

BaltusBrun, det er fint om du også legger ut PSN.

 

Vi pleier å snakk på MSN før, under og etter kamper, så det er fint om dere sender PM til oss andre med MSN-adressene deres. Om dere ikke er interessert i å snakke over MSN. Om dere ikke ønsker å snakke på MSN, vet jeg ikke hva vi skal gjøre :ermm::p

 

Det er fint om Sindre :) og Luna/SideSwipe sier sin mening om rekruterings-opplegget, så jeg ikke bestemmer "alt" :p

Lenke til kommentar
Luna, du hadde dame før? Fortell! :p

 

Hysj hysj :lol:

 

Rekruteringsopplegget hørs helt ok ut etter min mening, enig i at vi andre får spilt oss litt inn og samkjørt oss litt før vi begynner å teste ut andre, men eg kan vertfall gå god for at BaltusB kan sine saker i Fifa..han har tilogmed slått MEG, og det skal litt til....eller..har du det? :p

Endret av SideSwipe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...