ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Man bruker sin egen virtual pro som man kan endre posisjon og sånn på, vet ikke 100% hvordan det fungerer men. Man kan locke opp ting til sin egen spiller og han blir bedre når man klarer ting osv. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Si ifra når dere er klare for et par kamper. Jeg er klar når som helst (tror jeg) Tlf., har du FIFA 10? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Heisann Jeg har fått problemer med ps3'en min og har nå sendt den til reperasjon. Blir derfor ikke noe fifa10 på meg med det første, men jeg blir nok med når jeg får ps3'en tilbake. Tlf. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det var kjipt Håper du får den tilbake så fort som mulig! Når sendte du den inn? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jepp... Sendte den inn på mandag. Vet ikke hvor lang tid det tar, men har lest at det pleier å ta en god stund. Dere får ha lykke til fra begynnelsen av da! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Men skal vi ta inn 10 tilsammen etter hvert? Da kan vi få det troffeet og da har vi alltid nok spiller hvis noen vil spille. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Det er greit for meg, men hvor lenge skal vi "trene" individuelt før vi begynner å spille? EDIT: Nå er vi 5+Tlf.(som vi holder av en plass til) Jeg håper bare Thorvaldo svarer snart, så er vi 6+1 Endret 30. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Artig å spille med egenlagd spiller..du låser opp skillpoints ved å gjøre ting i kamp..drible..skyte osv Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fikk Fifa10 før idag, men måtte på trening så har ikke spilt så mye.. På lørdag reiser jeg på en ukes ferie, så jeg kan ikke spille klubb helt ennå Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det mulig å få være med her? Har over 150 timer FIFA09, og regner med det blir noe av det samme på FIFA10^^ Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kan godt være med hvis dere trenger en back-up PSN: M_Vold Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det kan godt hende at vi rekrutterer noen nye, men tror de fleste i klubben er enige om å få spilt litt sammen først før det kommer noen nye. Men helt greit for meg om du har lyst til å prøvespille Burde være litt god med 150 timer 2B1 fjern formasjon/taktikk og hvilke lag vi er i førsteposten også Endret 1. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Prøvespiller gjerne jeg ^^ leave me a note Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kan godt hende at vi rekrutterer noen nye, men tror de fleste i klubben er enige om å få spilt litt sammen først før det kommer noen nye.Men helt greit for meg om du har lyst til å prøvespille Burde være litt god med 150 timer 2B1 fjern formasjon/taktikk og hvilke lag vi er i førsteposten også Enig i det, vi vente til vi blir litt mer samkjørte i spillestilen osv. Det er jo en god stund siden sist vi spilte, og da var det 09. De som vil joine, skal vi si at de får tre kamper på å vise hva de er gode for? Om vi gjør som i fjor, blir vi nok ikke i nærheten av samkjørte. Da ble det alt for mye surr. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sindre, gidder du å gjøre meg og Luna/SideSwipe til CM? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg regner med at dere som sier dere vil joine, har spilt en del fifa før. Har dere det? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Som sagt så har jeg x antall timer med fifa09, og vil si jeg er mer enn klar nok for dette^^ Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg har ihvertfall tilbragt utallige timer foran Fifa, men jeg er ikke veldig 'pro', dog over middels Sa jeg kunne være reserve, da jeg ikke har skaffet spillet enda Endret 1. oktober 2009 av marvol Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Og det er hvor mange kamper.... her er statsene mine på 09 vertfall: Statistics Played: 732 Won: 586 Lost: 144 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå