Meh. Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nå har jeg sendt PM til de som ikke har sagt ifra om de fortsatt er med, så da er det fint om de det gjelder scroller litt opp og leser innlegg #635 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 SideSwipe checking in Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som er med på klubb i dag/kveld? Før og/eller etter United-Wolfsburg? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Vi kan vel vente litt med klubb til folket har fått spillet og testet det ut litt. Siden man bruker sine egne spillere i pro club så er det en fordel at ikke alle er spiss, så vi må finne ut hva hver enkelt skal være. Jeg kan være hva som helst utenom forsvar Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, kanskje greit det. Er det greit om jeg fortsetter som RS? Luna (SideSwipe) - LS(?) Tlf.(om han skal ha/har fifa 10) - ANY(?) Sindre ANY, RCM eller LCM(?) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, eg stemmer for at vi, vertfall eg får en stund på å komme inn i spillet igjen, ikke helt det samme som 09 dette her merker eg. Når det er sagt så sitter fortsatt skuddfoten til Rooney enda, så spiss eller noe tar eg gjerne på meg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Kan gjerne være litt deffensiv sentralt midt eller kant. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Skal jeg opprette en klubb som heter FeskeFette FC nå eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Da er FeskeFette FC opprettet! Er så mange flere valg og mer i menyene her enn på 09 så vet ikke helt hvordan alt foregår men. Skal prøve å finne ut hvordan jeg får invitert dere eller så kan dere bare søke opp klubben Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Er vel på tide at førstesiden blir oppdatert Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Nå er jeg med i klubben! Sindre, gidder du å gjøre meg og Luna til CM? SideSwipe, er det greit om jeg fortsatt kaller deg Luna? EDIT: Sindre, ja det er nok det, men jeg tenkte jeg skulle vente til flere hadde sagt ifra om de fortsatt var med eller ikke Endret 30. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har oppdatert førstepost nå, men skal vi fortsatt spille som Manchester United og Real Madrid? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Irriterende å se at enkelte spiller FIFA 10 NÅ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet hva "Match room 1, 2 og 3 er? Hvofor er det tre? Kan man spille tre kamper samtidig? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Man er ikke klubber lenger, man spiller med sin egen spiller, Man velger bare draktene og logen til et lag, så jeg valgte det norske landslaget for at det skulle bli mest mulig nøytralt for alle i klubben. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Man er ikke klubber lenger, man spiller med sin egen spiller, Man velger bare draktene og logen til et lag, så jeg valgte det norske landslaget for at det skulle bli mest mulig nøytralt for alle i klubben. Vil det si at man man må utvikle en spiller som kun kan spille på en posisjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå