tNy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Si ifra om dere trenger en i kveld =) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 care vil bare gni det inn!!! Jeg tror det bare er dere liverpoolsuporteres måte å glede dere på, dere kan jo ikke glede dere over klubben deres siden dere ikke vinner noe (at the moment), derfor må dere glede dere over at vi mista Champions League-trofeet og Ronaldo. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 SAF har nok en plan =) Såklart! Men det kan tas i Manchester United-tråden Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tviler på at det blir noe spilling i kveld. Ettersom medlemmene av andrelaget ikke har gitt lyd fra seg på en stund, tror jeg vi kan regne andrelaget som nedlagt. Jeg og Kriss har kommet fram til at det antagelig ikke blir så mange som få bli med i FFC nå, men jeg regner med at i hvertfall en vil få muligheten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Eg for min del begynner vertfall å bli lei av off-ropic prat i denne tråden, skjønner godt at noen av oss bare er nødt å gni ting litt ekstra inn (noen supportere er sånn) men eg fatter bare ikke hvorfor det skal postes her? Er det for at da er man sikre på at vi får det med oss og at flest mulig blir irritert av det eller hva er poenget? Eg begynner vertfall å rapportere off-topic innlegg fra nå av for nå er eg møkklei. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok, men Luna, blir du med på noen kamper med meg og Tobias? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Oh..nei sorry, blir køya nå, må opp igjen om ikke mange timene :/ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Oh..nei sorry, blir køya nå, må opp igjen om ikke mange timene :/ Synd Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen som er klare i kveld? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hvordan kommer man på laget? jeg vil gjerne ha blitt med på laget hvis det går. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gjennom prøvespill tenker jeg. Du får spørre om å få bli med en dag så får vi se Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg føler at jeg ikke kommer til å spille noe mye i sommer, så jeg takker for meg og håper vi kan lage en club når Fifa 10 kommer Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gjennom prøvespill tenker jeg. Du får spørre om å få bli med en dag så får vi se hvordan får jeg prøvespilt? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er bare å spørre en av managerene, så får du invite og får vist hva du kan. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg gidder ikke å spille noe FIFA nå i sommerferien. Har gått litt lei, men er klar hvis dere er når FIFA 10 kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå