spicedgold Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er det noen som styrer keeperen, eller er det datamaskinen som styrer han? Datamaskinen. Man kan styre han sånn at han går ut, men ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3451 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kom på mitt land igjen måtte restarte ps3'en Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 IKKE bruk denne tråden til slikt snakk. Denne tråden er for FeskeFette FC, ikke generelt Fifa preik osv. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er det noen som er med på fifa club på onsdag?? sånn at vi har det litt klart til onsdagen ;D for da blir det mye spilling fra min side, spørs litt på været da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Onsdag funker nok bra for minst 3 av oss Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Onsdag funker nok bra for minst 3 av oss meg, deg og Sindre? er det noen fler Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1119857&st=0 Bli med på den kule 2 vs 2 turneringen mangler bare 3 lag til vi kan starte tror det er lurt å velge en du har spilt med før sånn at dere kjenner hverandres spillestil og sånt Vi håper på at en av FFC spillerene kommer til finalen eller vinner Endret 9. juni 2009 av warvolden Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Er det mulighet for at det spilles en kamp på onsdag? Hvis jeg kan bli med, så blir jeg med så lenge ikke norge spiller da. Endret 9. juni 2009 av krissttian Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Blir nok ting kamp(er) idag, vet ikke når, men kan nesten garantere at det ikke blir når Norge får juling. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 har nå fått fifa 09, har vunnet alle kampene hitil og har spilt en kamp online. jeg lurer på om jeg kan få prøvespille på laget, men jeg vet ikke hvordan jge skal finnefrem. har så utrolig dårlig TV så jeg ser nesten ikke hva som står på skjermen sp hvis noen kunne lage en liste her på hva jeg skal gjøre for å komme til eks: garderoben Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du må få Invite, den kommer til spillersentralen din, men er kun Manager(ene) i klubben som kan sende. Og eg er ikke det... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du må få Invite, den kommer til spillersentralen din, men er kun Manager(ene) i klubben som kan sende. Og eg er ikke det... Vi avtalte jo at du skulle bli manager, Luna, men det skjedde samtidig med at vi laget ny klubb, så neste gang vi spiller klubb, skal jeg prøve å huske å gjøre deg til manager Noen som er med på et par kamper i kveld? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du må få Invite, den kommer til spillersentralen din, men er kun Manager(ene) i klubben som kan sende. Og eg er ikke det... Vi avtalte jo at du skulle bli manager, Luna, men det skjedde samtidig med at vi laget ny klubb, så neste gang vi spiller klubb, skal jeg prøve å huske å gjøre deg til manager Noen som er med på et par kamper i kveld? jeg kan nok bli med på noen tenker jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er med viss eg er hjemme Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Cristiano Ronaldo, Manchester United til Real Madrid (2009): 824 millioner kroner Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Veit jo det da...Ikke akuratt new news Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Cristiano Ronaldo, Manchester United til Real Madrid (2009): 824 millioner kroner Igjen: Hvorfor bruker du denne tråden til ting som er helt "off topic", volden? Over halvparten av klubbens medlemmer er United-fans, og jeg tviler på at du fant ut det der før oss Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 care vil bare gni det inn!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå