Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå fått fifa 09, har vunnet alle kampene hitil og har spilt en kamp online. jeg lurer på om jeg kan få prøvespille på laget, men jeg vet ikke hvordan jge skal finnefrem. har så utrolig dårlig TV så jeg ser nesten ikke hva som står på skjermen :thumbdown:

 

sp hvis noen kunne lage en liste her på hva jeg skal gjøre for å komme til

eks: garderoben

Lenke til kommentar
Du må få Invite, den kommer til spillersentralen din, men er kun Manager(ene) i klubben som kan sende. Og eg er ikke det...

 

Vi avtalte jo at du skulle bli manager, Luna, men det skjedde samtidig med at vi laget ny klubb, så neste gang vi spiller klubb, skal jeg prøve å huske å gjøre deg til manager ;)

 

Noen som er med på et par kamper i kveld?

Lenke til kommentar
Du må få Invite, den kommer til spillersentralen din, men er kun Manager(ene) i klubben som kan sende. Og eg er ikke det...

 

Vi avtalte jo at du skulle bli manager, Luna, men det skjedde samtidig med at vi laget ny klubb, så neste gang vi spiller klubb, skal jeg prøve å huske å gjøre deg til manager ;)

 

Noen som er med på et par kamper i kveld?

jeg kan nok bli med på noen tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Cristiano Ronaldo, Manchester United til Real Madrid (2009): 824 millioner kroner

 

Igjen: Hvorfor bruker du denne tråden til ting som er helt "off topic", volden? Over halvparten av klubbens medlemmer er United-fans, og jeg tviler på at du fant ut det der før oss ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...