voldddd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 da er vi 3, skal høre med 2B´1 tror z1ndr3 skulle til bestemoren sin eller noe Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Anbefaler dere som ikke har kobla tastatur til ps3en og gjøre det, blir mye enklere da. Skal Jeg sitte på msn og snakke så må jeg gå til og fra pcen og ps3en mellom kampene. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 snakke med mic tenkte vi på da Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har ingen mulighet til å snakke med mic. Kan vi ikke bare skrive på msn? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jo såklart. Får prøve å få til en løsning... Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Takk for kampene! Mye bra spill og på slutten satt det bra. Hvordan gikk de siste kampene? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Takk for kampene! Mye bra spill og på slutten satt det bra. Hvordan gikk de siste kampene? Ikke så bra, vi trenger deg som any! Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 jupp du er nok best som any, men skal vi ta noen i morgen også? kan jo prøve å få med z1ndr3 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 jupp du er nok best som any, men skal vi ta noen i morgen også? kan jo prøve å få med z1ndr3 Jeg tror ikke jeg rekker å spille noe før jeg reiser bort i morgen, men jeg skulle gjerne vært med. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) ah oki, men vi kan jo snx i morgen på msn EDIT: kan folk bli med på fifa rundt kl 6 i dag? Endret 3. april 2009 av warvolden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er med å spiller nå hvis noen kan? Er med senre i kveld og, men skal se norske talenter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Får besøk av ei "fucking good friend" nå i påsken , så får se om eg er med idag, skal vertfall gi beskjed når eg er med og når eg ikke er med. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Spilte dere noe i går? Nå har jeg merket (med bold skrift i førstepost) av det jeg mener er de posisjon dere og jeg spiller best som. Endret 4. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Vi spilte vel tre kamper i går, så vant vi to og hadde en uavgjort hvis jeg hsuker riktig Da fungerte det ganske bra at jeg var any, Thorvaldo var RM og volden var ST, men det var jo så klart en del personlige feil. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hvordan fungerte Volden som ST nå? EDIT: Nå har jeg satt opp en enkel nettside til FeskeFette SK, www.fsk.netii.net, det er bare for morskyld, men det er greit å ha et sted å sjekke formasjon etc. uten å logge inn osv. :!: (Jeg er ikke ferdig med logoen enda og jeg skal selvfølgelig skrive mer på sida etterhvert. Endret 4. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Halla. Syns det var sinnsykt morro igår. Har ikke spilt noe særlig klubb jeg. Var uvant å se det på den måten. Også at alt virka et par ganger raskere. Følte det satt mere i siste kamp. Fikk satt et par stikk pasninger som funka.... Vi grusa jo France for f... Ga ihverfall mersmak. Morro å prøve å spille en posisjon. Sindre var helt fantastisk som "any" posisjon. Helt rå i forsvar vaffal T Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Takk for det Throvaldo. Jeg tror jeg burde være poteten i laget (først og fremst), Luna spiss, Volden spiss/kant, Thorvaldo kant (må jo prøve fler posisjoner også), 2b møtende spiss midtbane også vet jeg ikke helt med resten. "b har fikset en enkel hjemmeside for oss også Måtte sjekke profilen din og hvor gammel du var Thorvaldo siden du sa at du ikke kunne spill får ungene var lagt Er litt fett å ha en 34 åring med på laget som faktisk var ganske god til å spille. Resten av oss er vel 16-18 år eller noe sånt. Hvis vi blir tre, er det noen som er med å spiller i kveld? Endret 4. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå