voldddd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 jeg er klar til å spille fifa fra onsdag og utover Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Samme for meg hvilket lag jeg spiller på, har bare lyst til å spille med ett LAG, og ikke sånne som spiller midstopper og prøver å gå hele veien. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan være vi spiller i morgen, siden vi spiller litt ikveld. Vi har fredrik på prøvespilling nå, så da får du gjøre det neste gang antagelig Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan være vi spiller i morgen, siden vi spiller litt ikveld. Vi har fredrik på prøvespilling nå, så da får du gjøre det neste gang antagelig Den er grei. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 1 seier, 1 uagjort og 1 tap er fasiten for kvelden. Merker at folk er rustne etter flere uker uten spill. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er litt synd at statsen har blitt så mye verre i det siste Vi lå så bra an, men da eksamener osv kom, ble det fort mye mindre spilling Håper så mange som mulig får tid til å spille litt i sommerferien, da kan vinne så mye som vi pleier Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen flere som blir med på et par kamper i kveld? Jeg og Fredrik er klare, er du med krissttian? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg er med. Jeg heter krissttian på PS og hvis du vil legge meg til Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oki, men det blir ikke noe spilling hvis det ikke kommer noen andre snart, for det er ikke noe vits i at jeg spiller med to andre som er på prøvespilling Luna, KRISS-, Tlf., Sindre eller warvolden, gidder en av dere å være med? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oki, men det blir ikke noe spilling hvis det ikke kommer noen andre snart, for det er ikke noe vits i at jeg spiller med to andre som er på prøvespilling Luna, KRISS-, Tlf., Sindre eller warvolden, gidder en av dere å være med? Den er grei Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ser ikke ut som det blir noen kamp i dag? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Nei, gjør kanskje ikke det... Endret 7. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 skulle gjerne vært med å spille, men må nesten lese til lappen. skal ta prøva i morgen :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3451 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som blir med og spille fifa nå? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som blir med og spille fifa nå? mann mot mann spill? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sorry, skal se litt TV tenkte jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3451 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som blir med og spille fifa nå? mann mot mann spill? ja Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg er med, gå inn på "mitt land". Fyrer opp PS'n nå Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er det noen som styrer keeperen, eller er det datamaskinen som styrer han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå